Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er nå på det blekeste jeg noen gang i mitt liv har vært, og er veldig redd for å ta solarium. Derfor vil jeg starte med selvbruning, men er helt amatør.. Har dere noen tips om egentlig.. alt? Hvilken skal jeg bruke? Vil ikke bli så veldig brun, bare et par hakk mørkere. Hvordan skal jeg gjøre det for å unngå skjolder, og skal jeg bruke den samme for ansiktet? Krem eller spray? 

Håper noen kan svare meg! :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk youtube!

Anonymkode: 0eb8c...d20

Skrevet

Den absolutt beste selvbruningen etter min mening er St. Tropez sin mousse, personlig bruker jeg dark men den vanlige er sikkert bedre om du ikke vil bli veldig brun. Ellers liker jeg godt Cocoa Brown sin 1 hour tan mousse, men nesten all farge forsvinner etter en dusj. St. Moriz (tror jeg det heter) er en billig type som er helt okei. 

Skrubb huden din i dusjen, evt barber beina også, jeg bruker krem i ansiktet og på hendene før jeg smører på. Kjøp en selvbruningshanske!!! Nytter ikke uten en sånn om du vil ha det jevnt. Bruk lite av gangen, pass på områder som ankler, hender, knær osv (kan ha på krem først her og om du er veldig tørr). Jeg pleier å ta leggene først, bruke "restene" på hansken til ankler og føtter, også bevege meg oppover kroppen. Tar hender og ansikt til slutt. Jeg bruker samme selvbruning i ansiktet, bare mye mindre. Egentlig aldri hatt noe problem med skjolder, bare sørg for å massere godt inn og bruke hanske så skal det gå fint. Når det gjelder hendene, ha hendene i en "klo" og smør på med veldig lite på hansken. Prøv å unngå "fingerleddene" kommer ikke på ordet, men jeg blir alltid ekstra brun her hvis jeg tar på selvbruning. Avhengig av selvbruninga bør du vente med å kle på deg, med St. Tropez tar jeg på meg en tskjorte jeg kan søle på etter ca 5 min. Personlig liker jeg mousse best, siden jeg synes jeg "mister" mye produkt med spray og at det er unødvendig tungvint, må uansett smøres med hanske for å jevne ut. Lykke til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...