caskerette Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Har avstandsforelsket meg tror jeg :-) Også jeg som aldri skulle ta i et mannfolk med ildtang igjen ;-) Har bare møtt fyren noen få ganger i jobbsammenheng og vi vet veldig lite om hverandre, men jeg synes han virker kjekk og hyggelig. Er det forferdelig teit å sende ham en mail om å ta en kaffe eller noe? Ærlig talt, hadde dere likt det, blitt smigret, eller bare syntes det var patetisk og ubehagelig? Vi er godt voksne folk forresten, noe som på en måte ikke gjør saken bedre, å fremstå som en desperat halvgammel dame, hmm.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Jeg hadde syns det var rart hvis du kun har møtt han et par ganger i jobbsituasjon. Legg han heller til på LinkedIn sånn at han blir minnet på deg og så foreslår du kaffe neste gang du treffer han. Anonymkode: b29b9...105
qwerty123 Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Kör på och skicka ett mail,det värsta som kan hända är ju att han tackar nej. Jag personligen hade gillat om någon som var nyfiken på mig tog kontakt på det sättet. Men alla är olika Men var inte feg nu,kör på 2
avida30 Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Jeg syns det hadde vært best å spørre han face to face neste gang jeg så han. Men om du aldri ser han så er en mail helt ok! Den som intet våger intet vinner 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå