Gå til innhold

Grandiosa Take Away !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen .)

Har noen av dere spist den nye grandiosa take away ? 

Ser utrolig god ut men var altfor dyr i mine øyne.. Noen som har noe å legge til ? Smak osv  :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunnen var veldig luftig, veldig god å skjære i gjennom, stort pluss for min del.
Bortsett fra det så var den kun OK syns jeg. Lite smak..

• Liker 2
Skrevet

Smakte på en bit for en ukes tid siden. Den er ikke verdt prisen synes jeg. Lager mye bedre selv for lavere pris.

• Liker 2
Gjest simsam
Skrevet
5 minutter siden, Viking1980 skrev:

Hei alle sammen .)

Har noen av dere spist den nye grandiosa take away ? 

Ser utrolig god ut men var altfor dyr i mine øyne.. Noen som har noe å legge til ? Smak osv  :P

ble skuffa. For lite smak.

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat spist den, jeg likte den ikke, skikkelig tam smak og kjedelig ost, men samboer synes den var ok. Den er akkurat like stor som en vanlig grandis, bare tykkere bunn. Lager mye bedre pizza selv til den prisen.

Anonymkode: 56192...eca

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, simsam skrev:

ble skuffa. For lite smak.

Ok kjipt å høre. Var keen på å kjøpe den i helga men om jeg ikke husker feil så kosta den 109kr som jeg synes var dyrt for en grandis. Grandiosa hjemmelaget syne jeg faktisk er digg å da kjøper jeg heller den .)

AnonymBruker
Skrevet

Alltfor dyrt for en butikk pizza-og heller ikke særlig god.

På sentret kan jeg betale for stor pizza (nesten dobbel stor) til 129 kr.

Anonymkode: fb3a1...60a

AnonymBruker
Skrevet

Synes de blir for dyre-kjøper heller til ca samme pris hos Dolly, peppes, der jeg bor osv-hvor pizza er fersk og mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Men peppes (spesilet) og dolly burde å kjerpe seg. er ikke fan av peppes,men jeg har synes dolly har vært god-men det er noen år siden.

Skrevet

Anbefaler den ikke. Smakte veeldig lite. 

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet

Ifølge tv2hjelper deg(?) så var den bedre enn både pepeps og dolly :P 

Skrevet

Syns den smakte veldig lite. Hadde forventet mere smak siden det var pepperoni på. Den vanlige pepperonipizzaen til Grandiosa har bedre smak. 

Skrevet

Jeg leste at den danket ut Peppes og Dollys i den testen, så ble litt nysgjerrig og måtte prøve.

Skuffelsen var stor, jeg syntes den var ganske tam, smakte bare en helt standard midt-på-treet frossenpizza (kanskje litt under, Big One har pepperoni med mye mer smak).

I ettertid så ser jeg jo at det var noe irrasjonelt å få skyhøye forventninger fordi Stian Staysman Thorbjørnsen syntes den var "heavy".

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Viking1980 skrev:

Ok kjipt å høre. Var keen på å kjøpe den i helga men om jeg ikke husker feil så kosta den 109kr som jeg synes var dyrt for en grandis. Grandiosa hjemmelaget syne jeg faktisk er digg å da kjøper jeg heller den .)

:hakeslepp: 

jeg må virkelig begynne å se etter hva maten jeg kjøper koster, ser jeg!! Vi kjøpte den i går, og den er absolutt ikke verdt pengene.

Kommer hvertfall ikke til å kjøpe den igjen :) 

Gjest simsam
Skrevet
14 timer siden, Viking1980 skrev:

Ja, den hjemmelagde smaker nesten som hjemmelaget. Får i alle fall mye mer for pengene der.
Den nye takeawaypizzaen har bare god markedsføring, slik at den høres jo så fantastisk ut! Men den smaker jo det samme som vanlig Grandis - dvs boring.... bare litt tykkere bunn, men bunnen smaker ikke takeawaybunn heller, bare hakket bedre enn vanlig Grandis. Nei, den der var en skikkelig skuffelse, absolutt ikke verdt over 100 spenn!

Gjest simsam
Skrevet
11 timer siden, Cuntzilla skrev:

Jeg leste at den danket ut Peppes og Dollys i den testen, så ble litt nysgjerrig og måtte prøve.

Skuffelsen var stor, jeg syntes den var ganske tam, smakte bare en helt standard midt-på-treet frossenpizza (kanskje litt under, Big One har pepperoni med mye mer smak).

I ettertid så ser jeg jo at det var noe irrasjonelt å få skyhøye forventninger fordi Stian Staysman Thorbjørnsen syntes den var "heavy".

Jeg så smakstesten, først ble den testet av studenter og de likte den ikke, så var det disse i den Pizzasangen som testa, og de likte best takeawayen....  vel vel, smaken er som baken :)

Gjest simsam
Skrevet
11 timer siden, Ennasus skrev:

Ifølge tv2hjelper deg(?) så var den bedre enn både pepeps og dolly :P 

Jeg så programmet, studentene likte den ikke, men det gjorde de som stod bak pizzasangen som jeg ikke husker navnet på :D (grand prix), det var mest pga skinka/pepperonien de likte den, for den skrøt de mest av nemlig. 

Gjest Badebuksa
Skrevet
Den 13.3.2016 at 19.15, AnonymBruker skrev:

Har akkurat spist den, jeg likte den ikke, skikkelig tam smak og kjedelig ost, men samboer synes den var ok. Den er akkurat like stor som en vanlig grandis, bare tykkere bunn. Lager mye bedre pizza selv til den prisen.

Anonymkode: 56192...eca

Som en vanlig grandiosa? Æsj!

Skrevet

Gidder ikke kjøpe Grandiosa...aldri likt den/dem. Men glad i Big One. Og produsenten er den samme... Pussig at det er sånn forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...