AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg skulle se på en film med lillebroren min på Amerikansk Netflix nå, men det funker ikke. Får opp at jeg bruker Adblocker, Proxy eller VPN og at jeg må slå av dette før jeg kan fortsette. Selvsagt så får jeg jo ikke brukt Amerikansk Netflix hvis jeg gjør dette. Jeg bruker Hola og det har funka fint i lang tid, men nå sier det visst stopp. Er det sånn hos dere også? Noen som vet hva jeg burde gjøre? Anonymkode: aea9b...44e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Du må eventuelt finne en VPN tilbyder som Netflix ikke har blokkert. Jeg avsluttet mitt abonement når de satt opp denne VPN blokkaden slik at jeg ikke har tilgang til amerikans Netflix lengre. Bruker heller Popcorn Time nå Anonymkode: 26dfe...c90
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du må eventuelt finne en VPN tilbyder som Netflix ikke har blokkert. Jeg avsluttet mitt abonement når de satt opp denne VPN blokkaden slik at jeg ikke har tilgang til amerikans Netflix lengre. Bruker heller Popcorn Time nå Anonymkode: 26dfe...c90 Bruker bare skolepc så jeg får ikke lastet ned Popcorn Time dessverre. Men jo jeg fant nettopp en VPN på crhome marked som funker og nå ser jeg på Amerkiansk Netflix. Den heter Betternet og er å anbefale Men takk! Anonymkode: aea9b...44e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må eventuelt finne en VPN tilbyder som Netflix ikke har blokkert. Jeg avsluttet mitt abonement når de satt opp denne VPN blokkaden slik at jeg ikke har tilgang til amerikans Netflix lengre. Bruker heller Popcorn Time nå Anonymkode: 26dfe...c90 Bruker heller popcorn time hvor du bruker torrents og faktisk kan bli anmeldt i stedet. Smart. Hvertfall hvis du ser mye på blockbustere og sånt. Anonymkode: d3d43...098 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Last ned smartflix. Genialt! Et eget program til pc-en som tilgjengeligjør Netflix for deg i alle land. dvs Amerikansk, brasiliansk, canadisk osv. Anonymkode: b6b99...143
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Vær obs på at hvis netflix har blocka deg kan det hende at smartflix heller ikke hjelper...fikk selv beskjed om å vente til de fikk løst problemet... Anonymkode: ed975...f63
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Unblock-us fungerer fremdeles. :-) Anonymkode: 87ef8...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå