beri77 Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Traff en fyr via en datingside i fjor sommer, vi hadde en god tone over nett og fant ut at vi skulle treffes. Han så ikke like bra ut i virkeligheten og jeg visste med en gang at jeg ikke var tiltrukket, men jeg ville gi han en sjanse. Han er ganske sjenert , så det var jeg som stod for det meste av samtalen, ble ganske anstrengende etterhvert. Han ble forelsket etter første møte og skrev mange fine meldinger til meg og ville treffes igjen. La gå tenkte jeg , han virker jo så hyggelig. Vi gikk en tur og som vanlig var det bare jeg som snakket. Fant ut at jeg ikke ville treffe han igjen, men han var så snill og høflig og vi snakket fint sammen på meldinger. Spurte hver dag hvordan jeg hadde det, og jeg kunne jo ikke annte enn å svare høflig tilbake. Så jeg tenkte at det kan jo komme seg, siden han tydligvis kan jo kommunisere , bare ikke ansikt til ansikt. Vi har truffet hverandre 4 ganger etter denne turen.( vært hjemme hos hverandre) Vi har ikke vært fysisk mer enn en klem. Han er oppover ørene forelsket og jeg har sagt til han at jeg ikke har romantiske følelser for han og kun ser at vi kan være venner, men han gir seg ikke, han håper at ett mirakel skal skje for han vil såå gjerne . Men saken er at han er en så utrolig snill, høflig og tvers igjennom god mann med økonomien og alt annet på plass.Vi har og like Jeg vet jeg kunne fått det så godt med han. Han er omsorgsfull , ærlig og trofast. Problemet er bare at jeg ikke føler det snev av tiltrekning eller noe kjemi. Kunne ønske det bare var en knapp å trykke på så kom det, men er dette noe som kan komme over tid hvis jeg bare prøver hardt nok,? kan man bli tiltrukket av noen hvis man er mer sammen med de? eller er det sånn at enten er det der fra første møte og hvis ikke kan det aldri komme? Hva er det beste å gjøre i denne situasjonen, forsette å snakke sammen eller avskrive han helt? Noen som har tanker eller erfaring rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Altså, har du ikke følelser så har du ikke følelser. Hjelper jo ikke at fyren er snill og grei. Tviler på at du ville fått til et forhold med en du ikke føler noe for, det sier seg vel selv? Hvorfor prøver du så hardt? Finnes jo mange andre snille og gode mannfolk som du faktisk kan få følelser for Jeg tror heller ikke det er noe som går seg til. Du har truffet ham kun 4 ganger siden i fjor sommer, kanskje et tegn på at du ikke er så ivrig? Anonymkode: 2670b...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 For det første kommer dette aldri til å funke når du ikke er tiltrukket. For det andre syns jeg dette er litt dårlig gjort av deg å ikke være enda mer tydelig. Han har tydeligvis sterke følelser og tror du er interessert når du fortsatt møter han. Gi han en god og ordentlig forklaring på at dette ikke vil fungere, så blir det lettere for han å komme seg videre. Du må nok også kutte kontakten med han. Anonymkode: 17f2b...aa4
Gjest 2Bhonest Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Kan ikke lese noen steder i innlegget ditt at du er i tvil.... "Om man ikke får den man elsker, så får man elske den man får".... Tåpelig gammel ordsagn og selvsagt har den ingen verdi i dag. Ikke finn en du kan være sammen med. Finn en du ikke kan være foruten....
Lee Jones Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Denne gutten trenger mer erfaring med jenter. Synes du skal snakke med han og si at han er snill, men at du ikke har følelser. Da får be closure og han kan lære av denne situasjon. Vinn-vinn. For at en gutt skal vekke følelser hos en jente så bør en ikke være sjenert. Tenker at kanskje grunnen til at han er så sjenert er fordi du er i en liga over han
beri77 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Lee Jones skrev: Denne gutten trenger mer erfaring med jenter. Synes du skal snakke med han og si at han er snill, men at du ikke har følelser. Da får be closure og han kan lære av denne situasjon. Vinn-vinn. For at en gutt skal vekke følelser hos en jente så bør en ikke være sjenert. Tenker at kanskje grunnen til at han er så sjenert er fordi du er i en liga over han Det er riktig det du sier, han er sjenert fordi han har aldri hatt dame før, og er nå såå forelsket, har til og med spurt om jeg vil flytte inn. Jeg syns så synd i han, hjertet mitt blør for han. For han er jo så god, uff , vanskelig dette.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Han høres veldig rar ut, hvem i all verden spør om en vil flytte inn når eneste fysiske kontakt er en klem? Anonymkode: e3c92...229 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Tiltrekning er ikke vanskelig når det er ordentlig tiltrekning det er snakk om. Det som derimot kan være vanskelig, er å avvise en som har fått følelser for deg når du ikke har det for ham. Du bør kutte kontakten med ham helt for hans egen del.
Lee Jones Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 32 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: Tiltrekning er ikke vanskelig når det er ordentlig tiltrekning det er snakk om. Det som derimot kan være vanskelig, er å avvise en som har fått følelser for deg når du ikke har det for ham. Du bør kutte kontakten med ham helt for hans egen del. Å bare kutte kontakten er bare stygt gjort. Hun må snakke med han og avslutte skikkelig.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Lee Jones skrev: Å bare kutte kontakten er bare stygt gjort. Hun må snakke med han og avslutte skikkelig. Selvsagt. Det regnet jeg da med at folk forstod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå