AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hei. Vurderer å bytte bank pga lavere boliglånsrente, men den banken som vi bruker er vi veldig fornøyd med og har god kontakt med rådgiveren der. Det har aldri vært noe problem med lån eller refansiering og den slags, da vi er sikre betalere og har god kapital. Vi har vært i kontakt med en annen bank angående boliglån, og har forsåvidt fått grønt lys fra dem, men dem stiller en del krav som vi ikke er helt fornøyd med. Er det noen som vet eller har fått lavere boliglånsrente fra sin opprinnelig bank, i frykt for å miste dere som bankkunde? Er det forhandlingsgrunnlag der også? Anonymkode: 74b0b...a2d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Ja, det er helt vanlig. Jeg fikk renten fra 2,6 til 2,0 siden det var det en annen bank tilbød. Anonymkode: 60550...51d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt vanlig. Jeg fikk renten fra 2,6 til 2,0 siden det var det en annen bank tilbød. Anonymkode: 60550...51d Takk for svar 🙂 Da skal jeg jammen prøve meg på det samme 😄 Anonymkode: 74b0b...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå