Gå til innhold

Vanskelig å tolke signal fra xen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å ta dette så kort som mulig, men samtidig få med så mye informasjon jeg kan. I januar 2014 møtte jeg en fyr som jeg falt pladask for så og si med en gang, vi kom utrolig godt overens og hadde det helt supert sammen. Vi kranglet ikke en eneste gang på det halve året vi var sammen og det var heller ikke noe som irriterte meg med han. Han var drømmefyren, og en jeg virkelig så for meg at det ville funke med. I august samme år sa han at han ikke hadde fått de rette følelsene for meg, uten at det lå noen spesiell grunn bak det. (I følge han.) Det ble slutt og jeg var knust. Tingen er bare at helt siden det skjedde har han fortsatt å holde kontakten, dvs. tatt kontakt via Snapchat hver eneste dag og liker bilder av meg på instagram og facebook. En periode da jeg prøvde å "ignorere" han sendte han meg melding for å spør hvorfor jeg ikke svarte han på snappene han sendte. Har også møtt på han endel ute og da har han alltid tatt kontakt og pratet mye med meg. Jeg syns det er vanskelig å skulle tolke signalene han sender meg. Avåtil er han bare vennlig, på samme måte som kompisene mine, mens på en annen side sender "lettkledde" bilder av seg selv (dvs. bar overkropp), og er "flørtende". Han har også nylig sakt til meg at han ikke har hatt sex med noen andre etter meg. Jeg merker at denne kontakten vi har gjør det vanskelig for meg å komme over han, samtidig som jeg ikke vil at vi ikke skal ha kontakt. Jeg blir sjalu når jeg ser at han liker bilder av andre jenter, eller prater med andre jenter når jeg møter han ute. Vet ikke om han angrer på at det ble slutt, bare vil være venner, eller rett og slett holder meg litt på "vent". Mulig han ikke vil ha meg, men ikke vil at jeg skal gå vidare heller.. Trenger råd, da jeg ikke aner hvordan jeg skal tolke dette eller hva jeg skal gjøre. Føler meg håpløs.. :icon_frown:

Anonymkode: 51cc7...9c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen? :(

Skrevet

Ærlig talt, denne fyren er en drittsekk. Han vet ikke hva han vil ha, men han vil ha kontakt med deg fordi han mest sannsynlig syns det er spennende å få oppmerksomhet. Du fortjener mye bedre!

Jeg ville sagt i fra at det ikke går an og oppføre seg på den måten. Enten får han bestemme seg for hva han vil, og i så fall bevise for deg at det er deg han vil ha, eller så sier du at du må ha fred. Hvis det ender med sistnevnte, så blokkerer du han på alle sosiale medier! Tlf, facebook, instagram, twitter, you name it. Vis at du har respekt for deg selv.

Hadde det vært meg, hadde jeg ikke tenkt to ganger før jeg hadde blokkert han overalt. Det er fordi jeg selv vet at jeg ikke fortjener den slags oppførsel, og det burde du også vite! Det vil sikkert ta litt tid før du kommer over han, men det er verdt det når han skal være så utrolig umoden som han er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Selvom det ikke var helt det jeg ville høre :icon_frown: Klarer liksom ikke å legge fra meg håpet om at det kan bli noe mellom oss.. men jeg skjønner jo at det ikke er sunt eller bra for meg å holde på slik. Føler tragisk nok at jeg ikke klarer meg uten han..

- Ts.

Skrevet

Jeg tror også det, slik som Ms,Sommerfugl, at han bare vil ha deg i sin omgangskrets, da for å ha mer sex med deg uten at det blir kjæresteforhold...  :-(    

Lengselen slipper taket etter hvert, så se deg om etter en annen. En som virkelig setter pris på deg!
Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han ikke vil ha meg, men ikke vil at jeg skal gå vidare heller

Dette.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at dere har rett.. må bare kvinne meg opp å få han utav livet mitt slik jeg kan gå videre. Noen som har noe tips til en i min situasjon? hvordan ikke tenke så mye på han osv?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at dere har rett.. må bare kvinne meg opp å få han utav livet mitt slik jeg kan gå videre. Noen som har noe tips til en i min situasjon? hvordan ikke tenke så mye på han osv?

har ikke andre tips enn at du holder deg veldig travel.  Og fysisk aktivitet av alle slag er glimrende.  Gjerne noe som krever konsentrasjon i tillegg.  Det er mye snakk om at det er viktig å ikke fortrenge sine følelser etc, men akkurat i slike situasjoner er det helt innafor.  Sorgen vil nok snike seg innpå deg av og til uansett, men det er vanlig det går litt i bølger.

ellers vil jeg si at din ex enten er veldig tankeløs, eller bevisst sleip.  Selvsagt har det blitt et tomrom i hans liv etter deg, men i og med at han velger å gjøre det slutt har han ingen rett til å fyllle tomrommet med deg.  Spesielt ikke når han vet du sørger.

enig i at du bør blokkere ham over alt.  Tar han kontakt når han treffer deg ute, vær ærlig å si at du ikke ønsker å snakke med ham.  Kanskje du kan bytte steder du går ut for en periode også.  Spes hvis du bor på et større sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...