AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hei, tips og er faring til hjemmebleking anyone? Hvilket merke anbefaler dere og hvilket anbefalers ikke? Anonymkode: 819c3...26d
Gjest Splitterpine Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Du bør gå til tannlegen om du skal ha noe som gir synlig effekt Har forsøkt strips og lignende man kjøper på vita og nett. Gir minimal synlig effekt. Kjenner ei som tok bleking hos tannlegen. Hun har Hollywood-hvite-tenner 😍
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Splitterpine skrev: Du bør gå til tannlegen om du skal ha noe som gir synlig effekt Har forsøkt strips og lignende man kjøper på vita og nett. Gir minimal synlig effekt. Kjenner ei som tok bleking hos tannlegen. Hun har Hollywood-hvite-tenner 😍 Jeg bleket først tennene med hjemmebleking som jeg fikk hos tannlegen, men det var bortkastede penger. Vet ikke engang hvorfor tannlege ga meg hjemmebleking, og ikke bare bleket tennene mine der. I ettertid bleket jeg tennene hos hudpleieren min, og dagen ble de endelig Hollywood-hvite. Er et år siden nå, og jeg kan gå et år til før jeg bleker dem igjen. Anonymkode: 9d747...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå