ajarRun Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg vil reise til USA, passet mitt ligger i jakkelommen i Oslo, jeg er ikke i Oslo før tre dager før utreise og ESTAen min gikk ut i 2015. Kan jeg finne passnummeret mitt uten å finne passet mitt?
prt90 Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 41 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg vil reise til USA, passet mitt ligger i jakkelommen i Oslo, jeg er ikke i Oslo før tre dager før utreise og ESTAen min gikk ut i 2015. Kan jeg finne passnummeret mitt uten å finne passet mitt? Mulig passnummeret ditt sto i den gamle estaen?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Ring passkontoret i morgen. Mulig de ikke vil opplyse det over telefon. Anonymkode: 25237...662
ajarRun Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2016 17 minutter siden, prt90 skrev: Mulig passnummeret ditt sto i den gamle estaen? Levert på nett, finner ingen bekreftelsesepost. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring passkontoret i morgen. Mulig de ikke vil opplyse det over telefon. Anonymkode: 25237...662 Ja, håper de vil opplyse om det.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ring passkontoret i morgen. Mulig de ikke vil opplyse det over telefon. Anonymkode: 25237...662 Det vil de naturligvis ikke. Siden man ikke kan identifisere noen over telefon. Du må enten få noen til å stikke innom leiligheten din og finne frem passet ditt, eller stikke innom nærmeste passkontor og be om å få oppgitt passnummeret. Husk gyldig legitimasjon. Anonymkode: 6ebc7...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå