ida Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Trenger hjelp fra bryllupsekspertene! :D Skal snart gifte meg (26. juli), og det slo meg plutselig at det sikkert ville vært fint med sjal eller en cape eller no sånt til kjolen. Skal ha en "perlehvit-aktig", enkel innsvinget kjole, med lange, litt flagrete trompet-ermer. Jeg synes kjolen er litt alve-aktig, liksom... :oops: Ikke slør. Brudebuketten er "lang" med oransje orkideer og jeg skal ha små, enkle smykker i hvit opal og diamanter. Noen som har forslag til hva som kunne passe og event. hvor jeg får tak i det...? Takknemlig for all hjelp!
NinaS.G Skrevet 16. juli 2002 #2 Skrevet 16. juli 2002 Nå har jo ikke jeg sett kjolen din, men hvis den er langermet vet ikke jeg om du trenger noe mer tilbehør:) Jeg selv skal ikke ha slør og har en kjole uten ermer. Jeg har valgt å heller ikke ha cape eller sjal for det vil skjule kjolen ,men det kommer jo helt ann på kjolen. Uansett, lykke til- det høres jo ut som alt ellers er klart og at du garantert blir nydelig!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #3 Skrevet 16. juli 2002 Heisann Du kan se på vår side: Jeg hadde sjal til min kjole og hadde ikke slør ble litt extra dekorativt det http://home.no.net/waraas gå inn på bryllup så kan du se fra bildene der.
scorpion73 Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Jeg har ikke sett kjolen din så da er det vanskelig å finne noe tilbehør til den, men har den lange armer ville jeg ikke hatt sjal. Jeg selv skal ha stropper på min,litt brede, tiara, og laaaaaaaaaaaaaaaangt slør som tilbehør.
ida Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2002 Heisann! Liv Anette - så fin du var! Nei, kanskje jeg ikke trenger mer pga av ermene, men jeg føler liksom at jeg mangler no... Får prøve kjolen med tilbehør igjen, kanskje jeg ikke synes det likevel! Joda, nå er alt klart til bryllupet! Har bare igjen å lage bordkort! :D Takk for svar, jenter!
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Jeg tror jeg også ville droppet alt tilbehør som cape o.s.v. Jeg ville heller vurdert et langt slør og en enkel tiara tror jeg. Peronlig synes jeg også det er finest med det enklte og med lange armer og masse ekstra pynt, kan det fort bli for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå