AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har lest i flere tråder der kvinner ptøver å berolige menn og si at de ofte foretrekker vanlig lengde, men ganske tykke eller at de liker litt små, både i lengde og tykkelse. Selv er jeg vanlig tykk, men har vel alltid hatt en LITT lang en. Leser at dete kvinner ikke liker det. Jeg har ikke problemer med å snakke med kvinner og har fått høre at jeg er 9-10 på skalaen utseendemessig. Jeg har allikevel problemer med å bli intim med jenter, og om jeg blir det så tørr jeg ikke mer enn et par ganger med samme person. Er det noen som har noen gode råd? Vurderer nesten å finne meg en 16 år gammel jomfru liksom... Anonymkode: 7782a...76d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Ja, prøv å være rolig, de kommer tilbake for mer, så det er ikke noe de har et problem med Det sitter nok bare i hodet ditt at det er noe i veien med deg selv
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest i flere tråder der kvinner ptøver å berolige menn og si at de ofte foretrekker vanlig lengde, men ganske tykke eller at de liker litt små, både i lengde og tykkelse. Selv er jeg vanlig tykk, men har vel alltid hatt en LITT lang en. Leser at dete kvinner ikke liker det. Jeg har ikke problemer med å snakke med kvinner og har fått høre at jeg er 9-10 på skalaen utseendemessig. Jeg har allikevel problemer med å bli intim med jenter, og om jeg blir det så tørr jeg ikke mer enn et par ganger med samme person. Er det noen som har noen gode råd? Vurderer nesten å finne meg en 16 år gammel jomfru liksom... Anonymkode: 7782a...76d Du kan ikke være 9-10 på utseendeskalaen og usikker på deg selv. De som er så høyt oppe har det lille ekstra og det ekskluderer usikkerhet. Anonymkode: bc462...124 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Beste sjekketriket er da "den er ikke så lang, men den er veldig tynn". Anonymkode: ccc4a...638 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Hva så om den er lang og tynn? Hvor lang og hvor tynn er den da? Ble litt nysgjerrig jeg nå ......... Anonymkode: 8b2c3...39e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Jeg lå et par ganger med en vi kalte for blyanten. Han har hatt tre gode og lange forhold og venter nå barn med kvinnen i sitt liv Anonymkode: a8f00...008
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være 9-10 på utseendeskalaen og usikker på deg selv. De som er så høyt oppe har det lille ekstra og det ekskluderer usikkerhet. Anonymkode: bc462...124 Å jo da. Jeg hadde mye selvtillit. Mistet den i forrige forhold. Hun var veldig usikker på seg selv og gjorde meg også usikker. Altså jeg er normalt tykk, men den ser jo tynn ut pga. lengden. Jeg er også ganske høy Anonymkode: 7782a...76d
Kvinne87Rogaland Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å jo da. Jeg hadde mye selvtillit. Mistet den i forrige forhold. Hun var veldig usikker på seg selv og gjorde meg også usikker. Altså jeg er normalt tykk, men den ser jo tynn ut pga. lengden. Jeg er også ganske høy Anonymkode: 7782a...76d Jeg forstår egentlig ikke problemet... Du er en veldig attraktiv mann med en penis som er større enn de fleste. Altså at den er normalt tykk men ekstra lang. Du burde jo være veldig fornøyd med deg selv? Altså, det er menn som er ekstremt lite attraktive med minipeniser der ute... Og DU klager? Dersom en kvinne synes at penisen er for lang, lar du bare være å presse den helt inn (altså at du stopper før hele penisen er inne). Problem solved. Problemet her er ikke penisen din, men din egen usikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Kjipt. Det finnes penis fortykkelse operasjoner i dag Anonymkode: 531d1...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjipt. Det finnes penis fortykkelse operasjoner i dag Anonymkode: 531d1...bbc Erfaring? Anonymkode: 05de8...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Prøv for eksempel Bathmate. Har du ca 12 i omkrets vil den etter ca 20-30 minutt "vokse" til 14-15 cm i omkrets. Varer ikke evig, men der og da en effekt du og hun deler. Gode erfaringer. Anonymkode: 05de8...3b5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Alle bekymringer en skal ha. Tissen din er bra nok. Hvis dama sier noe annet, er det dama som ikke er bra nok. Ok? Anonymkode: c9082...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 11 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Jeg forstår egentlig ikke problemet... Du er en veldig attraktiv mann med en penis som er større enn de fleste. Altså at den er normalt tykk men ekstra lang. Du burde jo være veldig fornøyd med deg selv? Altså, det er menn som er ekstremt lite attraktive med minipeniser der ute... Og DU klager? Dersom en kvinne synes at penisen er for lang, lar du bare være å presse den helt inn (altså at du stopper før hele penisen er inne). Problem solved. Problemet her er ikke penisen din, men din egen usikkerhet. han mener at han ellers er normalt tykk, men at penisen er lang og tynn! Anonymkode: 1b585...461
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå