Gå til innhold

Hvor pyntet er dere til 2 juledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg til 2 jule dag, regner med at det er en ute dag for hele Norge?

Hva slags klær bruker dere til denne dagen? Jeg liker å pynte meg og denne dagen så antrekket er ganske så planlagt :wink: Men i år så har jeg liten tid til å fly i butikker pga. flere examener. Har ikke funnet noe som frister, er kresen..Noen som vet om noen kule kjoler, skjørt og tilbehør??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. juledag? :klø: skal innrømme jeg ikke har tenkt lenger enn julaften.

Skrevet

Jul? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Julaften? :klø:

Skal innrømme at jeg ikke har tenkt så langt en gang :-?

Skrevet

Broren min har bursdag den dagen, så er alltid pynta med skjørt, eller kjole :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

2. juledag? Det er sløvedag det. Joggedress og slippers.

Skrevet

Tror ikke jeg blir så veldig pyntet på 2. juledag, nei... Jeg vet forøvrig ikke hva jeg skal ha på meg julaften heller :-?

Skrevet

Oh yeah ;)

Skrevet

hmm....oki..jeg er litt sånn controll freak når det gjelder planlegging av det meste..vi tar det igjen senere! :-) :-)

Skrevet

Bjørnsdatter skrev:

Oh yeah

:sjarmor: her og.. Håper jeg! Hvis ikke familieselskap eller liknende..sukk..koselig dog..

men er somregel sliten etter julaften jeg!:-)

Skrevet

Har ikke bestemt meg enda, men det blir nok helt sikkert en kort selskapskjole.

Skrevet

2.juledag skal jeg på fest at med vennegjengen hjemme, så da skal jeg pynte meg skikkelig. Jeg fant en sort, mellomlang kjole på H&M (som minner meg om 50-tallet)..Har fortsatt til gode å finne noen stilige sko,...hmm...

Gjest Lilleulv
Skrevet

1. og 2. juledag er utedager der jeg kommer fra... Pynta begge dagene. Men så langt har jeg ikke tenkt enda :)

Skrevet
Julaften? :klø:  

Skal innrømme at jeg ikke har tenkt så langt en gang  :-?

Hva jeg skal ha på meg julaften, eller 2. juledag for den saks skyld, tror jeg nok at jeg bestemmer samme dag. Skjønner at jeg ikke er så planleggingsnarkoman som jeg trodde, ihvertfall ikke på alle områder :-)

Skrevet

Julaften kveld (skifter midt på dagen etter at vi har vært på kirkegården), 1. juledag, 2. juledag, nyttårsaften kveld og 1. nyttårsdag er alle dager hvor vi er pyntet. Dvs dress til mennene og kjole/skjørt til kvinnene. Synes det er fint å pynte seg, det skaper ekstra julestemning og det kunne ikke falle meg inn å dasse rundt i joggedress disse dagene.

Skrevet

Hva jeg skal ha på meg julaften, eller 2. juledag for den saks skyld, tror jeg nok at jeg bestemmer samme dag. Skjønner at jeg ikke er så planleggingsnarkoman som jeg trodde, ihvertfall ikke på alle områder :-)

:Nikke: Dessuten så vasser jeg i joggebukser og store gensre store deler av jula uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...