Chocoholic Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Er student, og lever dermed på en del hermetikk/tørrmat: kikerter, linser, bønner, tomater, ++ sammen med enten ris eller pasta. Jeg begynner å bli veldig lei, de kombinasjonene jeg lager resulterer stort sett i noe chili-lignende gryterettstyr. Det er godt og skal ikke klage over å ha mat på bordet, men er det noen andre forslag? Evt forslag til hva jeg kan handle inn av supplement for å gjøre det litt mer spennende, men likevel rimelig?
Kristanna Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Har du prøvd og lage linseburgere? Det er ikke dyre ingredienser i de, og ved siden av kan du ha salat og burgerbrød, eventuelt vanlige brødskiver. Ellers er de fleste oppskriftene keg kan noe med chili og typiske gryterettter..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Linsesuppe/ Tomatsuppe Bønnesuppe med pasta Linseburgere/kikerburgere Falafler Pasta med tomatsaus Pytt i panne Stekt ris med grønnsaker Anonymkode: 95378...ebc
Fredsmegleren Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Linsesuppe Ulike burgertyper, her kan du også putte inn grønnsaker og masse krydder for variasjon Chilli sin carne med ris Falafel Hummus Gratenger Salater Taco (av bønner og/eller linser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå