Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må man sende ut invitasjoenen? Jeg gifter meg 30. juli 2005. Når må jeg ha svarfristen? Er det for lenge før å ha fristen til 15.juni??? Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelen er vel egentlig utsendelse ca 2 måneder før, men det er nok lurt å sende dem ut tidlig siden dere skal gifte dere i fellesferien. Greit for folk å vite om de er inviterte eller ikke, slik at de evt kan tilpasse ferier litt.

Vi giftet oss 14.august og sendte invitasjonene ut i slutten av april, med svarfrist 1.juni. Noen trengte lengre svarfrist, og det var helt greit. Vi fikk ihvertfall et ca-antall å forholde oss til ganske tidlig.

Svarfrister går jo aller mest ut på om folk har lyst til å komme eller ikke...

Så er det jo også noen som blir syke etc, men det kan man jo aldri forutse uansett.

Skrevet

Vi skal gifte oss 21 mai og vi tenkte sende ut innbydelser i februar en gang med svar frist 21.April. :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi gifter oss 2. juli, og kommer til å sende ut invitasjonene i mars, april. Svarfristen blir vel i mai en gang.

Skrevet

Synes ikke det er for lenge før å ha fristen til 15.juni - det må være kjekt å vite ca hvor mange som kommer så tidlig som mulig. Vi gifter oss 28. mai og tenkte å sende ut invitasjoner i februar med svarfrist 1. april (håper det ikke blir noen aprilspøk ut av det :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde frist i midten av mai og giftet oss i august.

Lurt å ha frist før folk tar sommerferie og glemmer hele greia.

Når dere gifter dere midt i ferietida er det forresten lurt å sende ut invitasjonene TIDLIG! Før alle har bestilt sydenturer og lagt alle ferieplaner.

Vi giftet oss 7. august og sendte invitasjoner i månedsskiftet mars/april.

Skrevet

Vi gifter oss 30.juli. Hva med å ha fristen til 1.mai? Hva synes dere om dette? Når bør vi sende ut ivititasjonene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...