Gå til innhold

Erfaringer med VOM kattemat?

Anbefalte innlegg

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Jeg har lest at Vom skal være bra pga det inneholder masse bra vitaminer etc for katter. Kjøpte en sånn pølse til pelsdottene og begge syns det var godt tydeligvis.. men de har spydd i hele dag :( De spiste kun Vom i går og har ikke vært ute, så jeg vet de ikke har fått i seg noe annet. Kan de ha reagert på noe? De blir aldri sånn ellers av vanlig kattemat. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det hos oss også. Prøvde en uke i strekk og tørket spy med kjøtt flere ganger om dagen,

Aldri mer det foret hos oss. Nykvernet karbonadedeig eller kjøttdeig (uten salt og vann/is) gir ikke samme resultat.

Bare lukten av Vom gjorde meg skeptisk. Beklager om noen føler seg støtt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet
2 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Sånn var det hos oss også. Prøvde en uke i strekk og tørket spy med kjøtt flere ganger om dagen,

Aldri mer det foret hos oss. Nykvernet karbonadedeig eller kjøttdeig (uten salt og vann/is) gir ikke samme resultat.

Bare lukten av Vom gjorde meg skeptisk. Beklager om noen føler seg støtt.

Akkurat det som skjedde her. Begge kattene spydde som griser. Fikk så vondt av de! Men sånn billig kattemat fra matbutikken har de aldri blitt dårlig av, så jeg bare syns det er litt merkelig. Pleier gi de ordentlig tørrfôr ellers altså, men hender jeg gir de en boks med Sheba eller noe sånt. 

Skrevet
28 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

Akkurat det som skjedde her. Begge kattene spydde som griser. Fikk så vondt av de! Men sånn billig kattemat fra matbutikken har de aldri blitt dårlig av, så jeg bare syns det er litt merkelig. Pleier gi de ordentlig tørrfôr ellers altså, men hender jeg gir de en boks med Sheba eller noe sånt. 

Det vanker litt lørdagsgodt hos oss også :Nikke:

Forøvrig har "Taste of the Wild" et våtfor som smaker snadder, og som ingen her i alle fall spyr av heller. 

Hverdagens 'bread'n butter' er en blanding av "Orijen" og "Taste of the Wild", begge i tørr utgave.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine katter elsker Vom, vi har ikke hatt noen problemer med spying eller annet. De blir mette lenger og fine i pelsen. Gir hjerter og rå kylling med bein i tillegg. 

Kan dere ha gitt for mye på en gang kanskje? Vi deler en pølse på tre katter. Tre-fire ganger daglig.

Anonymkode: 572d5...a57

• Liker 1
Skrevet

Om kattene ikke er vant til annet enn billig-tørrför vil de fleste reagere på kvalitetsför som Vom(Eller annet för!)

Kanskje fikk de for mye,for ofte?

Katter og hunder trenger tilvenning på nytt för:)

Jeg har selv prøvd Vom Kattemat, Kylling, men Pus er ikke veldig begeistret for den. Da er Bozita Våtföret med kylling mye bedre:fnise:  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...