Dromedar Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg er ny-innflyttet til Arendal og er på husjakt. Er ikke kjent i byen og lurte på om dere har tips til områder som er fine? Jeg har hund så vil gjerne bo et sted med turområder. Har sett på områder som Hisøya, Saltrød, Strømmen, Birkendal. Er det noen som har kjennskap til de områdene, eller kan tipse om andre fine områder? Har bil, så avstand er ikke så viktig. Er det steder i Arendal jeg bør holde meg unna? Setter veldig pris på tips
Salka Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Så lenge du bor i nærheten av rudebilstasjonen så du får kjøpt deg en ruglete påmmfri med en blandings og litt thausænd ailænd er det meste bra. 1
Pooh Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Hisøy er fint og samme med Tromøy. Ville også ikke utelukke Froland hvis du liker å gå ut i skog og mark. Blakstad/ Osedalen er kun 15 min. med bil til byen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Jeg syns østsiden er best. Mange fine tursteder i Østmarken. Nyli, birkenlund og torsbudalen er nærme Arendal lysløype, og granestua. Myra er fint og sentralt, men mangler turløyper\lysløyper. Tromøya er fint, og mange tursteder. Samme med Hisøya. Er ikke så glad i strømmen selv, mye rart der, samtidig er det noen fine byggefelt og.. Og de er ikke langt unna åsbieskogen. Anonymkode: af918...a51
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Tromøya har mye fint turterreng. Hisøya mange fine steder, men mindre ledig terreng, områdene rundt "Arendal bymark" gir deg god tilgang til tur og nærme byen. Anonymkode: b0879...685
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Er ikke så veldig godt kjent men hva med Eydehavn? Har vært der noen ganger og synes det er veldig pent, men kanskje litt utenfor? Anonymkode: 1ec3a...874
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Skulle jeg flyttet tilbake til Arendal hadde jeg garantert kikket etter hus på Tromøya eller Hisøya. Nydelige plasser! Er du glad i skog og mark så ikke utelukk Froland som noen her sier. Anonymkode: 6c946...ff6
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 Hver gang jeg hører om Arendal tenker jeg på Frost filmen Lykke til med å finne et sted å bo
Pooh Skrevet 16. mars 2016 #10 Skrevet 16. mars 2016 (endret) Den 14 Mar 2016 at 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg syns østsiden er best. Mange fine tursteder i Østmarken. Nyli, birkenlund og torsbudalen er nærme Arendal lysløype, og granestua. Myra er fint og sentralt, men mangler turløyper\lysløyper. Tromøya er fint, og mange tursteder. Samme med Hisøya. Er ikke så glad i strømmen selv, mye rart der, samtidig er det noen fine byggefelt og.. Og de er ikke langt unna åsbieskogen. Anonymkode: af918...a51 Enig i at Folkestien ved Nyli/Birkenlund og skogsområdene der er fine, men hvis TS har barn ville jeg ikke flyttet til Nyli/Torsbudalen. Moltemyr skole har ikke noe bra omdømme lenger. Ville også unngått Strømmen - har alltid vært mye rart der. Endret 16. mars 2016 av Pooh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå