AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg har egentlig ingen interesser utenom spare penger og følge med på økonomi nyheter. Finnes det noen hobbyer der ute som er morsomme? Jeg liker å gjøre kanskje noe alle ikke gjør, og elsker dyr. Oppleve fine plass i Norge, kanskje? Men igjen så er jeg ikke en som er så glad i å gå i naturen. Finnes det en hobby man kan tjene litt penger på, som passer for en gutt? Anonymkode: 6b625...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13. mars 2016 #2 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg var også på leting etter en hobby. Men det er lite av vanlige hobbyer som frister, så jeg satser på matlaging. For det første har jeg allerede et rom klart til å utøve hobbyen. For det andre koster hobbyen lite ekstra, mat skal vi jo likevel ha. For det tredje blir alle glade og fornøyde over at jeg bruker tid på å lage god mat. I tillegg blir vanlig hverdagslig matlaging enklere og bedre siden mange av de ekstra råvarene som trengs allerede er i huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. mars 2016 #3 Del Skrevet 13. mars 2016 Myntsamling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 13. mars 2016 #4 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Matlaging er en fin hobby ja. Ikke sett sånn på det egentlig. Moro med god mat! Ut å fiske litt. Sjøørretfiske er jo knall på våren og frem mot sommeren hvor det kan dabbe av litt med mindre du drar ut på natten. Høsten er fin igjen. Kan man være mye ute, trenger ikke båt og egentlig kommer man langt med 1000kr i utstyr som en start. Ølbrygging er kjekt, krever noe i utstyr og tusenlappene løper fort, men man sparer utrolig mye penger på det over tid. Så lenge man ikke går av skaftet med utstyret. 5-10kr for en 0,5L øl som gjerne koster 80-100kr på polet. Endret 13. mars 2016 av debattanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå