Gå til innhold

Beste traktekaffe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken traktekaffe drikker du? Har en nyinnkjøpt moccamaster som jeg bruker når jeg skal lage mer enn én kopp (bruker da Nespressoen) - men har ikke helt funnet frem til en favorittkaffe. Evergood synes jeg ikke er særlig god, Ali litt kjedelig (..?) og Friele er god men heller ikke WOW. 

Så har noen noen god kaffe se vil anbefale? 

Anonymkode: 2d1ed...885

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blå Coop er min favoritt.

Anonymkode: b142a...732

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Friele cafe noir.

Anonymkode: 9006c...283

Skrevet

Evergood 😍

Skrevet

Evergood og den lilla fra Jacobs. 

AnonymBruker
Skrevet

Å kverne kaffen selv gir en utrolig smaksopplevelse! Jeg kjøper ofte kaffe på brennerier/små kaffesjapper hvis jeg får tak i. Ellers er jeg veldig glad i Norwegian roast-serien fra Friele som selges på Expert o.l. 

Denne kvernen f.eks. koster støtt og stadig 349-399,- på tilbud, og er virkelig god! http://www.prisjakt.no/product.php?p=2285164 

Anonymkode: 63874...0b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper faktisk billig kaffe på kiwi Merket er Johan johannson,og jeg får alltid skryt av kaffen og spørsmål om hvilket merke jeg bruker. Det koster under 10 kroner pakka 

Anonymkode: 5eeef...ee3

Skrevet

Vi bruker kjelsbergkaffe, evergood og Frile Frokostkaffe. 

Skrevet

Evergood Dark Roasted

Gjest incognita
Skrevet

Jeg synes lövberg lila er den beste, særlig den grønne. 

Skrevet

Veksler mellom Krone og Gul Coop.  

Og fornøyd med de. Gidder ikke kaste bort penger på dyr og "fin" kaffe som likevel ikke er noe bedre.

Skrevet

Jeg sverger til Møllbergs blanding fra Zoega, hvis jeg ikke kverner selv. Synes det er mye kjip kaffe man får rundt forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...