AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Del Skrevet 13. mars 2016 Vi skal til syden med barna for første gang i sommer, de er snart 2 og 7 år. Vi har funnet 3 hotell på kypros som det står i mellom. Så jeg lurer på hva dere liker best, star tour eller ving, all inclusive eller ikke og markterrase eller balkong?Ser for meg at markterrasse må være best da vår snart 2 åring er en skikkelig klatremus.Takk for alle svar Anonymkode: f3b90...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 13. mars 2016 #2 Del Skrevet 13. mars 2016 Syns begge er gode. Fordelen med Star Tour er at de har barnepass til barn under 3 år også, det har ikke Ving. Hvis man ønsker benytte seg av det da Liker best markterrasse. All Inclusiven er god hos begge, variert mat til middag hver dag. Men man blir jo litt lei hvis man reiser to uker. Mye penger å spare hvis man velger det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Del Skrevet 13. mars 2016 Foretrekker Ving Anonymkode: 7b4fa...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. mars 2016 #4 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg foretrekker startour av den enkle grunn at vi ble så godt tatt vare på da hjemreiseflyet vårt ble mye forsinket. Regner egentlig med at vi hadde blitt like godt ivaretatt hos Ving også, men tilfeldigheter og erfaringen gjør at det er StarTour jeg foretrekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TrailerEnka Skrevet 13. mars 2016 #5 Del Skrevet 13. mars 2016 Har reist en del med begge og syns begge er like bra å reise med. Ville gått for det hotellet man liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Del Skrevet 13. mars 2016 En avsporing : hva koster det på Kypros for en familie på 4 med all inclusive? Anonymkode: 9360e...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Del Skrevet 13. mars 2016 Altfor mye Hehe..jeg vet ikke hva som er vanlig jeg, men det kommer veldig ann på hvilket hotellrom du velger ser jeg. Men mellom 45 og 58 000 på de jeg har sett. Anonymkode: f3b90...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Del Skrevet 13. mars 2016 Takk for svar alle sammen forresten Anonymkode: f3b90...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Del Skrevet 13. mars 2016 Star Tour har bamseklubbben. Tror vi betalte 400 kr for en uke. Fikk da sekk og tskjorte sendt i posten som ble tatt med den. Dette er 2 timer hver dag, 5 eller 6 dager i uken. Ving har lollo og bernie. Det er gratis. Det er også flere ting som skjer hver dag. Dem har også danseoppvisning en kveld i uka. Rent pedagogisk foretrekker jeg star tour, dem var kjempedyktige der. Vi fikk også behov for medisink assistanse ved det oppholdet og servicen var upåklagelig. Ving har jeg aldri hatt behov for utenfor tiden dems, så vet ikke der. Men har ingen negative opplevelser med dem heller. Liker i grunn begge selskap, men ender som oftest opp med Ving. Neste tur skal vi teste ut all inklusive for første gang, 1 uke. Anonymkode: 420cc...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Del Skrevet 13. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal til syden med barna for første gang i sommer, de er snart 2 og 7 år. Vi har funnet 3 hotell på kypros som det står i mellom. Så jeg lurer på hva dere liker best, star tour eller ving, all inclusive eller ikke og markterrase eller balkong?Ser for meg at markterrasse må være best da vår snart 2 åring er en skikkelig klatremus.Takk for alle svar Anonymkode: f3b90...63e Startour er veldig vanskelige dersom du har en reklamsjonssak, i alle faall. Vanskelig på tilrettelegging og kommunikasjon. Ving har jeg ikke reist så mye med. Men de har en noe annen kundebehandling etter min erfaring. Husk på at i sydenland er der andre bygningskrav enn i Norge. Balkonger har ofte lavere rekkverk, dårligere stand, osv. Derfor ville jeg holdt meg på bakkeplan med en liten klatremus på 2 år. Anonymkode: f1675...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg hadde valgt ving. Vi var på Sunwing sandy bay beach for noen år siden. Veldig fornøyd. Anonymkode: 4ac1a...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 13. mars 2016 #12 Del Skrevet 13. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altfor mye Hehe..jeg vet ikke hva som er vanlig jeg, men det kommer veldig ann på hvilket hotellrom du velger ser jeg. Men mellom 45 og 58 000 på de jeg har sett. Anonymkode: f3b90...63e Kypros er et av de dyreste stedene, sammen med Mallorca. Hakket billigere på Kreta, Rhodos og Tyrkia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #13 Del Skrevet 13. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde valgt ving. Vi var på Sunwing sandy bay beach for noen år siden. Veldig fornøyd. Anonymkode: 4ac1a...734 Sunwing sandy bay beach er et av hotellene vi har sett på. Vi har sett på rommene happy baby og en to roms leilighet med balkong. Hvilket har du ville anbefalt? Hadde dere all inclusive, var det ok? Anonymkode: f3b90...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Del Skrevet 13. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sunwing sandy bay beach er et av hotellene vi har sett på. Vi har sett på rommene happy baby og en to roms leilighet med balkong. Hvilket har du ville anbefalt? Hadde dere all inclusive, var det ok? Anonymkode: f3b90...63e Hadde valgt et som lå på bakkeplan. Enklere å la barna leke i hagen når man bor i 1.etasje. De har mange lekeplasser rundt omkring på hotellområdet, og vi hadde en i hagen utenfor der vi bodde. Vi hadde med balkong i 2 etasje, det var litt kjipt for ungen siden hun gjerne ville ut og leke men da måtte vi være med henne ned hver gang. Vi hadde all inclusive mesteparen av tiden, og det var ganske bra. Men vi ble litt lei av å bare spise på hotellet hele tiden. Anonymkode: 4ac1a...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 13. mars 2016 #15 Del Skrevet 13. mars 2016 VI har reist med begge mange ganger, de er bra uansett. Minsten våres har vært veldig glad i Lollo og Bernie, og syns vertene på Ving har vært best. Men nå er hun større, så nå er det det samme hvem vi velger. Vi har ikke merket stor forskjell på selskapene, Kypros er våres favoritt :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #16 Del Skrevet 13. mars 2016 Tusen takk for alle svar. Vi har vell bestemt oss for ving og sunwing sandy bay beach Anonymkode: f3b90...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mars 2016 #17 Del Skrevet 15. mars 2016 Den 13. mars 2016 at 22.20, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar. Vi har vell bestemt oss for ving og sunwing sandy bay beach Anonymkode: f3b90...63e Et godt valg, gled dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #18 Del Skrevet 15. mars 2016 Den 13.3.2016 at 22.20, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar. Vi har vell bestemt oss for ving og sunwing sandy bay beach Anonymkode: f3b90...63e God tur!! :D Anonymkode: 420cc...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå