AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har vært med på forskjellige datingsider i to år nå uten å finne kjæreste. Merker at dette styrer livet mitt. Alle skuffelsene etter treff som ikke blir noe mer av eller date noen et par måneder før det tar slutt. Nå har jeg fått en passiv holdning når menn kontakter meg for jeg tenker at det ikke kommer til å bli noe mer uansett. Jeg merker at jeg orker mer, men samtidig bør jeg være medlem der i tilfelle jeg går glipp av den store kjærligheten... Flere som har det sånn? Anonymkode: 78d3d...d61
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Datingsider er energikrevende og brutalt for sjela. Så det er viktig å ta pauser med jevne mellomrom. Anonymkode: d05c0...5cc 1
Gjest Jacklost Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har det samme bare at jeg har aldri vært på date med noen av de få som har svart meg som jeg har chattet med fordi de ender alltid opp med å miste interessen for meg og slutter å skrive eller svare. Datingsider er meningsløst om man ikke ser veldig fin ut..
Hecubaa Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Jeg syns det høres ut som om du kanskje trenger en pause fra dette spillet som du kaller det? Hvis du uansett er passiv når du får meldinger fordi du ikke tror det blir noe så har du kanskje kommet dit at det er på tide å la datingbiten i livet ditt være en stund og heller fokusere på familie, venner, jobb/studier og deg selv. Dessuten - den store kjærligheten kan dukke opp mange andre steder enn på sukker eller møteplassen 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg har det samme bare at jeg har aldri vært på date med noen av de få som har svart meg som jeg har chattet med fordi de ender alltid opp med å miste interessen for meg og slutter å skrive eller svare. Datingsider er meningsløst om man ikke ser veldig fin ut.. Be de ut ganske tidlig i chatteprosessen Ikke drøy det, men si rett ut "deg vil jeg treffe. Kaffe på tirsdag?". Jenter liker at menn tar litt styring Det er nok ikke utseendet som er feil, men din evne til å virke interesant lenge nok over chatt (noe få klarer). Anonymkode: d05c0...5cc 1
Sidsel Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Kanskje du kan forsøke andre måter å møte menn på? Få med deg ei venninne på fotballpub noen lørdagskvelder (ei venninne av meg hadde stor suksess med dette tipset, selv om hun har null interesse for fotball), spør venner og bekjente om de kjenner noen single menn, og kan "tilfeldigvis" invitere deg med neste gang de møtes. Meld deg på en MeetUp-gruppe med en litt "mannlig" interesse, begynn på dansekurs (de er visstnok fulle av single menn som kommer mest fordi de håper å møte damer ;-)), begynn med en lavterskel-sportsaktivitet (fotball på løkka feks.), der pleier det å være masse menn, eller meld deg som frivillig i Røde Kors (visstnok veldig mange som finner hverandre der). 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 35 minutter siden, Sidsel skrev: Kanskje du kan forsøke andre måter å møte menn på? Få med deg ei venninne på fotballpub noen lørdagskvelder (ei venninne av meg hadde stor suksess med dette tipset, selv om hun har null interesse for fotball), spør venner og bekjente om de kjenner noen single menn, og kan "tilfeldigvis" invitere deg med neste gang de møtes. Meld deg på en MeetUp-gruppe med en litt "mannlig" interesse, begynn på dansekurs (de er visstnok fulle av single menn som kommer mest fordi de håper å møte damer ;-)), begynn med en lavterskel-sportsaktivitet (fotball på løkka feks.), der pleier det å være masse menn, eller meld deg som frivillig i Røde Kors (visstnok veldig mange som finner hverandre der). Jeg har ikke så mange venninner som har lyst å bli med på sånne sportspuber, men har tenkt noen ganger på å gå på en bar alene på en lørdags ettermiddag eller noe for å se om det dukker opp noen😜 Mulig jeg må melde meg på danskurs også. Jeg skulle bare ønske jeg møtte en tilfeldigvis på gaten og slapp å lete. Hører jo om de som knapt har blitt singel før de møter en ny, synes det er urettferdig. Anonymkode: 78d3d...d61
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Jeg har det samme bare at jeg har aldri vært på date med noen av de få som har svart meg som jeg har chattet med fordi de ender alltid opp med å miste interessen for meg og slutter å skrive eller svare. Datingsider er meningsløst om man ikke ser veldig fin ut.. Jeg har sett bilde av deg på bildetråden og du er fin! Både kjekk og ser snill ut. Enig med AB, be dem ut litt tidligere i prosessen. Mange syns chatting over tid uten at det blir noe mer er kjedelig. Anonymkode: 1498c...871
Sidsel Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører jo om de som knapt har blitt singel før de møter en ny, synes det er urettferdig. Anonymkode: 78d3d...d61 Du hadde sikkert ikke trengt å være singel lenger du heller om du bare tok den første og beste som dukket opp. Bedre å gå for kvalitet og smøre seg med litt tålmodighet ;-). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå