Gå til innhold

Hjeeelp, vond lukt på badet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et "friskt" bad skal ikke lukte noen ting, sett bort fra lukter du selv sprayer/bruker.

Hadde sjekket om det fukt noe sted og renset godt i alle sluker før jeg evt. gikk videre med saken.

Anonymkode: b896f...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Sisti skrev:

Bøtta du vasket er vannlåsen. 

Prøv å ha dolokket nede, proppen i sluket til vasken, og dekk dusjsluket til med en plastpose, og sjekk om det lukter dagen etter. 

Ja se der ja, da er det i allefall ikke vannlåsen som er problemet, for den er godt nedkloret. Samme med vannlåsen på vasken.. Prøvde å ha dolokket ned i går da jeg la meg, luktet da jeg gikk på do i natt. Men skal se om jeg finner propp og dekke til alt som kan dekkes til :)

Skrevet

Åkej, jeg tror jeg har funnet kilden til problemet.. Har i kveld luktet ganske mye fra badet, og atter en gang har jeg stukket nesen ned i vask, rundt toalett og sluken i dusjen. Er 90% sikker på at lukta kommer fra sluken, og da jeg stakk nesa nedi nå kjente jeg et ganske greit lufttrykk som kom fra ene siden av sluket.. Så her må det jo være noe som ikke er tett! Får se mer på det i morgen, føler i alle fall at jeg nærmer meg svaret, så får jeg satse på at det ikke er kostbart å fikse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...