Siljemor_82 Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Vi planlegger bryllupsreise neste sommer og hadde egentlig landet på Mauritius, men leser nå at det er kaldt der da, helt ned i 15 grader. Så lurer på om noen har vært der på de tider og kan si noe om været? Trenger ikke tropevarme, men vil jo gjerne bade og sole oss. Eller om noen har tips om andre flotte reisemål for bryllupsreise? Må være mer eksotisk enn Hellas/Italia og ikke Maldivene eller Seychellene.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Vet ikke så mye om Mauritius, men det virker som en fantastisk plass og mye mer originalt enn Maldivene/Seychellene når det gjelder bryllupsreise. Costa Rica, Cuba, Karibien, Galapagos eller flere afrikanske land (Tofo i Mozambique, Masai Mata nasjonalparken i Kenya, Nungwi i Tanzania, Madagascar, Zambia, Bissagos Archiepalgo i Guinea-Bisseau eller Sør-Afrika) er jo ganske eksotisk? Det blir kanskje litt mer enn bare sole - og badeferie og kanskje derfor ikke for alle. Hvis det kun er soling og bading som gjelder kunne Maldivene og Seychellene sikkert ha vært like fint. Anonymkode: 9c73c...585
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Seychellene var helt fantastisk og minimalt med turister. Super vakre strender og autentisk øy-liv. Mer å gjøre enn på for eksempel Maldivene. Masse utflukter, fine naturreservat, dykking, sykkelmuligheter, osv. Eneste negative med Secyhellene som jeg kommer på er prisnivået. Like dyrt som i Norge , minst!. Vi tenker faktisk å reise til Mauritius nå i juni, men etter alt jeg har lest over alt så kan det ikke sammenliknes med Seychellene. Mer turistifisert, mindre vakre strender, men perfekt for de som liker vannsport, golft, tennis, osv. Og mer billig. Ville ikke valgt dette som bryllupsreise. Da hadde jeg heller valgt Stillehavet: Tahiti, Cook Islands, Fiji, Bora Bora eller noe sånt. Madagascar er også på listen! Jeg kan oppdatere om jeg reiser til Mauritius Anonymkode: 41326...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå