Gå til innhold

Hjelp meg å velge farge på kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe denne kjolen:

http://www.moncheribridals.com/fullView.as.../full/23243.jpg

MEN.. jeg er så usikker på om jeg skal velge den i Ivory eller i den som heter Ivory/Spun Gold. Den jeg har prøvd i butikken er den mørkeste (Ivory/Spun Gold), men jeg tror bildet kanskje er Ivory - hva tror dere?

Og hvilken farge skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er mørk så syns jeg du kan velge den mørkeste, dersom du er lys så basser nok den lyseste best. Det er min mening ihvertfall:) Jeg har kjøpt kjolen i Ivory, og den er ikke så mørk som denne kjolen på bildet syns jeg...

Skrevet

Jeg synes kjolen er kjempe vakker uansett jeg. Du må velge den fargen du liker best, og den som passer deg best. Dette finner du ut. Kanskje tenke litt? Hva med å få med en god venninne å se på saken=? Kanskje hun tenker litt mer klart akkurat på det områden?

Skrevet

Dette blir jo helt etter smak og behag men jeg ville ganske også valgt utfra dine egne farger, om du er mørk eller lys.

Skrevet

Jeg er mørk selv, så jeg tror nok at jeg velger IV/Spun Gold. Jeg er bare redd den blir for mørk, men den virket jo ikke SÅ mørk i butikken.

Da er det kanskje den fargen som er på bildet også.

Skrevet

Synes fargen på den på bildet var nydelig :-)

Skrevet

Nydelig kjole!!!!!!! :o

Velg den mørkeste. Alle andre har jo nesten helt hvite kjoler. Gøy å skille seg litt ut vel? :wink:

Skrevet

Den på bildet er Ivory/Spun Gol. "Underskjørtet" er i Spun Gold med et tynt tyllskjørt over i Ivory. Derfor ser kjolen "mørk" ut. Skal du ha den som bare er i Ivory vil du ikke få kjolen to farget. Jeg har nemlig kikket veeeldig på denne og forhørt meg om den :hoho:

Kjolen jeg har valg ble nok ikke denne, syntes slepet var for langt.

Vær klar over at du kan få en som ikke er så ulik med avtagbart slep :-)

Gjest nyskjerrig
Skrevet

jeg lurte på om hvor mye kjolen din koster? er det lenge leveringstid? :roll:

Skrevet
jeg lurte på om hvor mye kjolen din koster? er det lenge leveringstid? :roll:

Jeg har ei amerikansk søster som kjøper den for meg i USA, så jeg betaler 4700 kr for den. Men hvis du skal kjøpe den i Norge koster den i overkant av 13.000 kr.

Skrevet
Den på bildet er Ivory/Spun Gol. "Underskjørtet" er i Spun Gold med et tynt tyllskjørt over i Ivory. Derfor ser kjolen "mørk" ut. Skal du ha den som bare er i Ivory vil du ikke få kjolen to farget. Jeg har nemlig kikket veeeldig på denne og forhørt meg om den :hoho:

Kjolen jeg har valg ble nok ikke denne, syntes slepet var for langt.

Vær klar over at du kan få en som ikke er så ulik med avtagbart slep :-)

Hvilken kjole er det da? :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du går inn på moncheribridals.com så er det style number 24211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...