AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Har skrevet om dette før så om noen kjenner meg igjen, hei! FF i ett år, følelser for hverandre, men kan ikke bli sammen. For en stund siden møtte jeg en annen. Fortalte FF og han ble veldig leiseg. Begge ble litt overrasket over reaksjonen hans da ingen av oss var klar over at han hadde så sterke følelser. Jeg kuttet ut han andre og fortsetter å møte FF. Likevel har jeg ikke klart å glemme han andre helt. Han er ikke ute etter fast forhold (såvidt jeg har skjønt), men vi deler samme interesse for BDSM. Jeg er nysgjerrig, ønsker å bli bedre kjent og se hva det evt. kan bli til. FF har en del seksuell erfaring, men jeg har ingenting. Vil ikke at et FF-forhold skal begrense meg i å utforske - samtidig setter jeg enormt pris på FF som menneske og vil ikke miste han. Men tenk om han møter en dame om et halvt år? Problem: Jeg vil ha begge. FF betyr mye for meg utover sex og vil ikke miste han. Han andre tenner meg veldig og jeg vil bli bedre kjent med han. Dette forenes ikke. Spørsmål: - Er jeg slem som vil snakke med FF om dette når vi møtes neste gang? Han bruker tid og penger på å komme til meg også skal jeg si at jeg er seksuelt nysgjerrig på en annen mann. Hm.. - Antageligvis må jeg veldige mellom FF og sex med han andre. Bør jeg bli i et FF-forhold som gir meg masse positivt utover sex, eller avslutte og være fri for eventuelle kjærester eller nye bekjentskap? Anonymkode: 9dd87...c1a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Skjønner du ikke at det er vesentlig informasjon hvorfor du ikke kan bli sammen med FF, til tross for at dere har følelser for hverandre? Om det er at du ikke vil, han ikke vil, eller om det er andre hindringer? Jeg blir litt oppgitt når folk skriver lange innlegg uten å oppgi det vesentligste. Anonymkode: 38b0d...3fc 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at det er vesentlig informasjon hvorfor du ikke kan bli sammen med FF, til tross for at dere har følelser for hverandre? Om det er at du ikke vil, han ikke vil, eller om det er andre hindringer? Jeg blir litt oppgitt når folk skriver lange innlegg uten å oppgi det vesentligste. Anonymkode: 38b0d...3fc Tenkte at det var nok informasjon, men ok. Vi vil ikke fordi vi er på veldig ulike steder i livet og det ikke er liv laga for fremtiden. Da er det litt "bortkastet". Anonymkode: 9dd87...c1a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte at det var nok informasjon, men ok. Vi vil ikke fordi vi er på veldig ulike steder i livet og det ikke er liv laga for fremtiden. Da er det litt "bortkastet". Anonymkode: 9dd87...c1a Da avslutter du kontakten med han. Når dere har følelser for hverandre, og det likevel ikke han bli dere, så er det best å avslutte så man ikke blir unødvendig såret. Anonymkode: 38b0d...3fc 12
Faria Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Når skal folk lære seg at har man en FF så må man avslutte ting det sekundet det blir følelser! Aldri følelser i et forhold som kun er sex.. Ender aldri bra. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor er det ingen som ønsker en ordentlig relasjon til deg? Er å lage et sirkus for seg selv med slike barnsige liksom kyniske relasjoner hverken dU eller FF ser ut til å fikse spesielt bra. Du forstår jo ikke det vesentlige i slike relasjoner +hvorfor henger du med menn som ikke vil ha hele deg? Anonymkode: 39cd8...d86 3
Cuntzilla Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte at det var nok informasjon, men ok. Vi vil ikke fordi vi er på veldig ulike steder i livet og det ikke er liv laga for fremtiden. Da er det litt "bortkastet". Anonymkode: 9dd87...c1a Det er jo like bortkastet det du holder på med nå, du er jo ikke fri til å møte andre imens du holder på med han her, så da er det jo ca ingenting som skiller dette fra et vanlig forhold. Bortsett fra at i et vanlig forhold så får du mer og har en trygghet, her sitter du bare og venter på at han skal få seg en dame og det blir slutt. Er ikke akkurat det ideelle pulevenn-forholdet, det er vel heller eksempel på et man burde avslutte. Det er iallefall "bortkastet", så du må tenke over på hvor mye mer tid du vil bruke på å være låst i det. 6
Sidsel Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Litt av poenget med en FF er jo at du er fri og frank til å gjøre hva du vil, og har ingen rapporteringsplikt. I og med hva slags avtale et FF forhold er så kan man holde på så mye man vil med hvem man vil i tillegg, samtidig som det er god kutyme å ikke fortelle de om hverandre, man vil jo gjerne beholde følelsen av at det er litt spesielt. Men samtidig må jeg si meg enig med alle over her om at om dere har følelser og dere ikke kan bli kjærester, så er det på tide å avslutte. Et sånt kvasi-uavklart forhold vil bare bringe med seg drama og sårede følelser, bli ferdig med det først som sist, før the shit hits the fan. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 11 timer siden, Sidsel skrev: Litt av poenget med en FF er jo at du er fri og frank til å gjøre hva du vil, og har ingen rapporteringsplikt. I og med hva slags avtale et FF forhold er så kan man holde på så mye man vil med hvem man vil i tillegg, samtidig som det er god kutyme å ikke fortelle de om hverandre, man vil jo gjerne beholde følelsen av at det er litt spesielt. Men samtidig må jeg si meg enig med alle over her om at om dere har følelser og dere ikke kan bli kjærester, så er det på tide å avslutte. Et sånt kvasi-uavklart forhold vil bare bringe med seg drama og sårede følelser, bli ferdig med det først som sist, før the shit hits the fan. Jeg også tenker at man ikke har noe rapporteringsplikt, men siden vi har følelser så blir det litt shady å møte og flørte med andre. Så.. vi er ikke i et forhold selv om vi er det på en måte. Jeg får snakke med han om dette. Si at enten får vi gå inn i et forhold, avslutte det helt, eller få være med andre om vi ønsker det. For vi kan ikke fortsette å være i et nesten-forhold som nå hvor vi binder oss til hverandre uten å forplikte oss. Anonymkode: 9dd87...c1a 1
Ardenus Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Tror de beste hadde vært å kutte ut FF'en, date han nye, fungerer ikke han nye så er singel og kan gjøre hva du vil med andre. Ditt forhold til FF'en er ikke bra, dere blir jo ikke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå