Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Hei! Har ennå ikke helt sjønt sammenhengen mellom eggløsning og menstruasjon... Sluttet med p-piller for litt over en måned siden. Fikk tilbake menstruasjonen i dag, 1 uke forsinket (etter min vanlige syklus). Vil det nå si at jeg har hatt eggløsning etter at jeg sluttet på pillene, eller får man mensen også uten å ha hatt det?
Hestehoven Skrevet 16. juli 2002 #2 Skrevet 16. juli 2002 Hei :D Så vidt jeg husker, så kan man få mensen uten å ha hatt eggløsning, men ikke motsatt. Dvs at dersom du har hatt eggløsning, så vil mensen alltid komme ca 12-14 dager etter. Hilsen Hestehoven, T-9
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Såvidt jeg har forstått, får man mensen uavhengig av om man har eggløsning eller ikke. Om man virkelig har eggløsning kan bare stedfestes 100% ved en spesiell type blodprøve (som mange fastleger ikke vil ta før man har forsøkt en stund)... Jeg sluttet på pillen i april, og har sykluser fra 31-24 dager. Er usikker på om jeg har eggløsning (kan ikke merke/se disse EL-tegnene), men i følge flere venninner kan det ta lang tid før alt stabiliserer seg. Så det er vel bare å ta tiden til hjelp mvh 30+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå