AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Mange av de jentene jeg er interessert i forandrer personlighet i fylla. Jeg liker generelt søte og rolige jenter, men etter at vi har møttes et par ganger og drar ut på byen så forandrer de seg. Jeg begynner å bli lei dette. Alt jeg ønsker er et stabilt forhold der jeg kan føle at jeg kjenner vedkommende. Hvor har disse jentene blitt av? Anonymkode: 82abd...dda 2
ajarRun Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Hva? Mener du å si at alkohol gjør mennesker til udannede udyr med uappetittlige personligheter? Jeg foreslår at du ringer Dagbladet og The Lancet for å få spredd ordet om denne oppdagelsen. Jeg synes det er mange søte og rolige jenter i pinsemenigheter, har du prøvd der? De er ruset på Jesus, og fordelen med det er at de forblir like ruset hele tiden, slik vil du slippe endringer. 15
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Da må du finne ei som meg, da! Rolig og stort sett snill. Verken rusa på alkohol eller Jesus Vi finnes, litt tilbaketrukne bak de fulle som gjør så mye ut av seg. Anonymkode: d1455...04e 2
ajarRun Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du finne ei som meg, da! Rolig og stort sett snill. Verken rusa på alkohol eller Jesus Vi finnes, litt tilbaketrukne bak de fulle som gjør så mye ut av seg. Anonymkode: d1455...04e Og du har lyst på en nice guy? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 De er over alt.. du ser de bare ikke fordi de er rolige Selv er jeg den samme når jeg drikker. Bare litt mer glad og litt mindre sjenert. Anonymkode: 1a1f9...90e 2
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Fant ei fantastisk søt og hyggelig jente her, jeg. 😀 Som en venn! 😀 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 22 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hva? Mener du å si at alkohol gjør mennesker til udannede udyr med uappetittlige personligheter? Jeg foreslår at du ringer Dagbladet og The Lancet for å få spredd ordet om denne oppdagelsen. Jeg synes det er mange søte og rolige jenter i pinsemenigheter, har du prøvd der? De er ruset på Jesus, og fordelen med det er at de forblir like ruset hele tiden, slik vil du slippe endringer.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 7 timer siden, ambivalentReaction skrev: Og du har lyst på en nice guy? Ja Anonymkode: d1455...04e
Cashbah Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Og jeg som alltid har trodd at "snill" er synonymt med "kjedelig" 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 12 minutter siden, Cashbah skrev: Og jeg som alltid har trodd at "snill" er synonymt med "kjedelig" Du har trodd feil Anonymkode: a8e77...dfc 1
Kamikatze Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Lurer på hva tittelen ble hvis de laget en motsats til TV-programmet "Partyprinsesser", bestående kun av snille og høflige jenter? Endret 13. mars 2016 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 Hvordan er guttene du kjenner da? Og hvor gammel er du? Selv er jeg 25 og "fylla" ble byttet ut med litt andre aktiviteter for et par år siden. Hovedsakelig tar vi en drink eller et par glass vin på en bar, eller har vennemiddager. Jeg kan drikke meg brisen, men ytterst sjelden stupfull. Og når jeg er brisen er jeg bare litt mer pratsom og i litt bedre humør. Det gjelder så og si alle jeg kjenner og. Dersom du er del av et miljø som regelmessig drar på "fylla", så er det vel ikke overraskende at jentene er tilsvarende guttene? Anonymkode: 7df0b...344 3
applestories Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 25 minutter siden, Kamikatze skrev: Lurer på hva tittelen ble hvis de laget en motsats til TV-programmet "Partyprinsesser", bestående kun av snille og høflige jenter? Lurer også litt på hva innholdet ville bestått av.. Men det er jo fullt mulig å lage morsom reality uten krangling og intriger også. Da faller nok Alt for Norge og Mesternes Mester mer i smak, for jeg skjønner ikke hva som er gøy med å se folk som krangler på TV... liker man da slikt i det virkelige liv også? Henger meg på det andre har skrevet - de søte og snille jentene er der ute, men de kan være vanskelig å legge merke til siden de ikke gjør så mye ut av seg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 Du kan jo kjenne noen selvom de blir mer pratsomme på fylla. Alle blir mer åpne og sosiale når de drikker. Man kan være like søt og ordentlig fordet om. Ønsker du noe annet får du kjøpe deg en porselensdukke. Anonymkode: d4b95...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Jeg sitter hjemme for det meste. Sliter med sosial angst og liker ikke fylla, drikker aldri/sjeldent. Så da vet du hvor jeg er iallefall, hvor de x antall andre søte, snille jentene er... Aner jeg ikke... Anonymkode: 0d165...990
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter hjemme for det meste. Sliter med sosial angst og liker ikke fylla, drikker aldri/sjeldent. Så da vet du hvor jeg er iallefall, hvor de x antall andre søte, snille jentene er... Aner jeg ikke... Anonymkode: 0d165...990 Men er du snill og søt? Eller ond og grim? Anonymkode: 58ad4...581 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 De søte snille jentene finner man med de genuint søte snille guttene? Anonymkode: 258cb...1c4 2
Gjest The damned Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 Spørs jo hva du mener med søt og snill. De fleste blir jo mer sosiale og utadvente i fylla. Å drikke mye gjør deg ikke akkurat så veldig intelligent,men de fleste gjør jo ganske uskyldige ting i fylla. Det spørs jo litt hvordan de endrer seg da? Blir de bare mer livlige eller blir de skikkelig dramaqueens for eksempel? Jeg er stort sett rolig og ordentlig,og jeg kan nok være søt og snill. Men jeg er ikke bare det. Ingen er bare søt og snill dagen lang.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 jeg som jente stiller det samme spørsmålet ang menn. er så lei av de som drar på fylla så fort muligheten byr seg, som er så jævlig tøffe og bedre en andre, som behandler ei jente med respekt og ikke som et objekt, som faktisk bryr seg om personen! er en grunn til at jeg er evig singel er så lei av alt tullet menn driver med. å så fort det kommer en liten motbakke så stikker de fordi det er den letteste utveien. ikke snakk om å jobbe for et forhold her nei... Anonymkode: 0add6...d75 3
Kristiansand123 Skrevet 14. mars 2016 #20 Skrevet 14. mars 2016 Den 12.3.2016 at 17.58, ambivalentReaction skrev: Hva? Mener du å si at alkohol gjør mennesker til udannede udyr med uappetittlige personligheter? Jeg foreslår at du ringer Dagbladet og The Lancet for å få spredd ordet om denne oppdagelsen. Jeg synes det er mange søte og rolige jenter i pinsemenigheter, har du prøvd der? De er ruset på Jesus, og fordelen med det er at de forblir like ruset hele tiden, slik vil du slippe endringer. Hahahahahahahahahahahahaha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå