AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg var hos frisøren idag, og ville friske opp hårfargen min litt. Har hatt blondt hår lenge nå, men ville ha en litt mørkere farge i bunnen for å få litt spill i det. Jeg har egentlig en lys kommunegrå farge i bunnen, så det var litt av et sjokk når håret ble for mørkt. Først og fremst viste jeg et bilde av håret jeg var ute etter før hun begynte, altså en mørk blond/aske farge som ville gått fint sammen med min kalde blondfarge i lengdene. Frisøren forstod visst ikke helt hva jeg ville, og jeg endte opp med en veldig mørk bunn, som stopper ved ørene. Det er ingen fin overgang, og det ser ut som en ettervekst som har fått vokse i flere måneder. Siden fargen hun valgte er så kald, ser den nesten grønn ut og mine blonde lengder ser grå ut. Jeg satt med fargen i ca 30 min, og fikk litt panikk da jeg så håret bli mørkere og mørkere. Frisøren sa at det ikke kom til å bli så mørkt, men at det var viktig at fargen fikk virke full tid. Jeg synes selv at det så greit ut når jeg gikk der i fra, men når jeg kom hjem fikk jeg angst. Mine blå øyne ser nå grå ut og det gjør til og med huden min også.. Jeg har ikke hjertet til å klage på frisøren siden hun var utrolig hyggelig, så jeg lurte på om fargen lysner etter vask? Ellers funderer jeg på å ta noen striper selv hjemme, for å få balansert ut "ettervekst" looken. Mottar tips om bra striping eller andre ting som kan lette på fargen. Uff, føler meg teit som er misfornøyd med håret men jeg klarer bare ikke like det... Til og med venner og familie spurte om jeg hadde betalt penger for å få en ettervekst.. Anonymkode: 88d1e...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Del Skrevet 13. mars 2016 TS her: Det ser ca. slik ut nå, bare at det går fra mørk brun rett til blondt uten noe ordentlig overgang. Synes det var utrolig fint på hun på bildet, men jeg føler selv at jeg passer til lysere farger. Anonymkode: 88d1e...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 13. mars 2016 #3 Del Skrevet 13. mars 2016 Klag og få profesjonelle til å rette opp. De lever av fornøyde kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå