Gå til innhold

Jeg er usikker på hva jeg syntes om utseendet hans..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i et par måneder, første gang jeg møtte han syntes jeg han var dritkjekk. Skal sies at jeg hadde drukket litt da. Etterhvert som vi møttes flere ganger, har jeg funnet ut at jeg liker han kjempegodt som person, han gjør alt riktig (syntes jeg) osv. Problemet er at jeg faktisk noenganger tar meg selv i å tenke at han ikke er spesielt kjekk, faktisk veldig lite attraktiv sånn i forhold til min smak.. Hadde han tenkt sånn om meg (ikke vet jeg), så hadde jeg jo blitt kjempelei meg. Føler meg slem og overflatisk, men kan ikke noe for det. Og skulle man ikke tro at hvis man likte en person bedre og bedre - at utseendet også bare ble mer og mer tiltrekkende?

Hva burde jeg gjøre? Se det an eller avslutte det? Liker han som sagt veldig godt, men..

Anonymkode: 63797...f62

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i et par måneder, første gang jeg møtte han syntes jeg han var dritkjekk. Skal sies at jeg hadde drukket litt da. Etterhvert som vi møttes flere ganger, har jeg funnet ut at jeg liker han kjempegodt som person, han gjør alt riktig (syntes jeg) osv. Problemet er at jeg faktisk noenganger tar meg selv i å tenke at han ikke er spesielt kjekk, faktisk veldig lite attraktiv sånn i forhold til min smak.. Hadde han tenkt sånn om meg (ikke vet jeg), så hadde jeg jo blitt kjempelei meg. Føler meg slem og overflatisk, men kan ikke noe for det. Og skulle man ikke tro at hvis man likte en person bedre og bedre - at utseendet også bare ble mer og mer tiltrekkende?

Hva burde jeg gjøre? Se det an eller avslutte det? Liker han som sagt veldig godt, men..

Nå er du jo ikke usikker på hva du mer da. Du syns han er lite attraktiv,punktum.

Og så vet du nok helt sikkert hva du bør gjøre også tenker jeg: -)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

Nå er du jo ikke usikker på hva du mer da. Du syns han er lite attraktiv,punktum.

Og så vet du nok helt sikkert hva du bør gjøre også tenker jeg: -)

Det er ikke alltid, men noenganger jeg tar meg selv i det. Men hadde jeg syntes han var direkte stygg hadde jeg jo aldri vært intim med han. Så er litt usikker.. Du mener jeg bør dumpe han?

Gjest Blomsterert
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid, men noenganger jeg tar meg selv i det. Men hadde jeg syntes han var direkte stygg hadde jeg jo aldri vært intim med han. Så er litt usikker.. Du mener jeg bør dumpe han?

Ja,jeg tror kanskje det er best ja. Du virker alt for usikker. Og verre blir det om tiden går og du finner ut at du vil det. Både for ham og deg: -)

AnonymBruker
Skrevet

Ahh gjeeeesp, fytti helvete.

Anonymkode: a40cb...c1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke er tiltrukket av hans utseende er bare et symptom på at hans personlighet ikke er tiltalende for deg. Han er sikkert hyggelig og grei, men da kan han være kompis.

Anonymkode: 4088b...0dc

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Blomsterert skrev:

Ja,jeg tror kanskje det er best ja. Du virker alt for usikker. Og verre blir det om tiden går og du finner ut at du vil det. Både for ham og deg: -)

Okei.. :/ er jo litt enig, men.. det er ingen som har noen erfaring med hvordan det funker å være sammen med en man liker kjempegodt, men kanskje ikke syntes er den kjekkeste i verden? :P

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at jo mer man blir kjent med og liker en person, jo kjekkere/penere blir han/hun. Ville gitt det litt mer tid, men hvis det ikke endrer seg ville jeg vurdert å avslutte.

Anonymkode: 16c07...dae

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør du meg er det mest overraskende spørsmålet av dem alle hva ville du gjort?

AnonymBruker
Skrevet

Vært i lignende situasjon. Og etter min erfaring, uten at det nødvendigvis vil bli det samme for deg, så ordnet det seg selv. Etter måneder/år i et forhold ser jeg ikke lenger på utseendet til personen. Blir vel det samme når noen spør: "er broren/søsteren din pen?" ... Aner ikke. Min bror/søster betyr så mye for meg at utseende har absolutt ingenting å si lengre. Det samme med kjæresten min. Vi har vært igjennom mye sammen, og vi kjenner hverandre inn og ut. De kunne ha hatt et tryne som lignet mer på en rasert bursdagskake enn et ansikt, og jeg hadde elsket dem like høyt. Men kanskje er jeg den eneste som er sånn? Ikke vet jeg.

Men om du tror at du kanskje er en person som synes det er viktig at partneren din har et perfekt utseende (og nei, det er ikke noe galt i det - alle er forskjellige) så vet du kanskje svaret selv. :)

Anonymkode: 1291a...ad2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt vanlig at man etter litt tid ser den andre mer nyansert, man legger merke til den litt rare føflekken og at leppene er litt smale, men er likevel enda mer betatt av eller glad i personen enn det man var før.

Det er fullt mulig å være forelsket, være fysisk tiltrukket, og samtidig kunne se at den man er forelsket ikke er den aller kjekkeste på jord. Men å synes at han er mindre attraktiv, det er naturligvis noe helt annet....

Er du tiltrukket av ham og tenner på ham?

Anonymkode: cd1ae...6b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selv tenner jeg mest på menn som er litt styggpene, om du forstår? Klassisk glatt kjekkas uten særpreg er ikke noe for meg.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer til å irritere deg mer og mer, dropp ut nå før han får følelser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal holde på med han når du ikke finner han attraktiv. Som du sier selv, ville du blitt lei deg om han mente det samme om deg.

Anonymkode: 3905b...3e5

Skrevet

Hvordan er ditt forhold til dating og menn generelt? 

Kan det hende at alt er så bra at du har begynt å lete etter feil? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Evilposelos skrev:

Det kommer til å irritere deg mer og mer, dropp ut nå før han får følelser. 

Stygt sagt. 

Anonymkode: 133cf...931

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt vanlig at man etter litt tid ser den andre mer nyansert, man legger merke til den litt rare føflekken og at leppene er litt smale, men er likevel enda mer betatt av eller glad i personen enn det man var før.

Det er fullt mulig å være forelsket, være fysisk tiltrukket, og samtidig kunne se at den man er forelsket ikke er den aller kjekkeste på jord. Men å synes at han er mindre attraktiv, det er naturligvis noe helt annet....

Er du tiltrukket av ham og tenner på ham?

Jeg ser at han ikke er den kjekkeste på jorden om du skjønner hva jeg mener. Ikke i mine øyne da. Jeg vet om andre som er kjekkere, men de matcher jeg jo ikke med på samme måten med personlighet og kjemi. Jeg har tidligere vært i forhold med menn jeg har syntes er kjekke, men forholdene har jo vært dårlige/turbulente/dårlig kjemi sånn egentlig. Med han her føles alt riktig, bortsett fra at jeg tar meg selv i å tenke at han ikke er så kjekk.. Men jeg er tiltrukket og tenner seksuelt på han.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at han ikke er den kjekkeste på jorden om du skjønner hva jeg mener. Ikke i mine øyne da. Jeg vet om andre som er kjekkere, men de matcher jeg jo ikke med på samme måten med personlighet og kjemi. Jeg har tidligere vært i forhold med menn jeg har syntes er kjekke, men forholdene har jo vært dårlige/turbulente/dårlig kjemi sånn egentlig. Med han her føles alt riktig, bortsett fra at jeg tar meg selv i å tenke at han ikke er så kjekk.. Men jeg er tiltrukket og tenner seksuelt på han.

TS

Da høres det nesten ut som du er litt overflatisk og i overkant opptatt av hva andre vil tenke....

• Liker 4
Skrevet
Den 12.3.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev:

Bare fortsette som før til du finner en bedre? Du liker vel oppmerksomheten han gir deg? Han går vel 100% inn for dette så da kan du bare motta uten å legge så store anstrengelser i dette forholdet. Han har nok blitt dumpet før så det blir nok ingen overraskelse for han. Bruk det du har av kvinnelist nå. Snart er det vår, og menn kommer ut av bjørnehiet på jakt etter ny partner.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Men da har jeg et spørsmål som kanskje kan hjelpe deg å finne ut hva du skal gjøre: har det noe å si da? Folk må ikke ha modellutseende for å være fine, snille, morsomme og flotte mennesker. At du er tiltrukket av ham selv om han ikke er den kjekkeste på jorden er egentlig svar nok i seg selv, synes jeg. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg fortsatt i dette forholdet, for det høres ikke ut som det er noe problem. Det er ikke noe problem før det stopper deg i å være tiltrukket av ham.

Anonymkode: 1291a...ad2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...