prettyreckless Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 (endret) , Endret 13. november 2021 av prettyreckless sånn
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 7 minutter siden, prettyreckless skrev: Heisann,, Lurte bare på om det er faste ting burde må ta hensyn til? Du burde ta hensyn til at det er godt mulig hun er motivert av et ønske om en barnevakt og sjåfør for ungen sin. Så, er du flink med leggetider og er du en god sjåfør, er det bare å sjekke opp. Anonymkode: f2831...bb9
prettyreckless Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2016 (endret) , Endret 13. november 2021 av prettyreckless
LadyL Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, prettyreckless skrev: Skjønner hva du mener og supert råd! Men rart nok så er hun her er 100% selvstendig. Hun har en bra jobb, hus og bil. Så lurer på en måte på hva det er hun leter etter? En å dele livet med? 5
prettyreckless Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2016 47 minutter siden, LadyL skrev: En å dele livet med? Det gjør alle. Men dating er desverre ikke så enkelt.. Det må være flere ting hun tar mer til betraktning enn andre. Ingen alenemødre som har innspill her da?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Vet ikke helt hva som skulle være forskjellen på meg og en annen singel kvinne uten barn. Skjønner at du har en spesifikk dame i kikkerten her, og barnets alder er jo en ting som dere begge må ta henssyn til. Hun kan feks ikke dra hjem mannfolk i tider og utider og ofte må man prioritere barnet over sitt eget kjærlighetsliv. Nå har ikke jeg datet noen etter jeg fikk barn, men jeg hadde ikke begynt å date noen som jeg ikke hadde virkelig tro på i utgangspunktet. Grunnen til det er at barnet ikke kan oppleve at nye menn kommer og går i livet vårt. Kan selvsagt date uten at barnet vet det, men da må daten være klar over at det blir lite besøk hjemme hos meg, overnattinger, kvelder ute på byn osv. Anonymkode: 4eb62...efe 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hva som skulle være forskjellen på meg og en annen singel kvinne uten barn. Skjønner at du har en spesifikk dame i kikkerten her, og barnets alder er jo en ting som dere begge må ta henssyn til. Hun kan feks ikke dra hjem mannfolk i tider og utider og ofte må man prioritere barnet over sitt eget kjærlighetsliv. Nå har ikke jeg datet noen etter jeg fikk barn, men jeg hadde ikke begynt å date noen som jeg ikke hadde virkelig tro på i utgangspunktet. Grunnen til det er at barnet ikke kan oppleve at nye menn kommer og går i livet vårt. Kan selvsagt date uten at barnet vet det, men da må daten være klar over at det blir lite besøk hjemme hos meg, overnattinger, kvelder ute på byn osv. Anonymkode: 4eb62...efe Ts er en dame. Anonymkode: 6a270...e39
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts er en dame. Anonymkode: 6a270...e39 Jaja, regner med en alenefar prioriter barnet over nye kvinner på samme måte. Leste " alenebarnmor" nå, og vet ikke hva ts mener med det. Er det enebarn som menes? Anonymkode: 4eb62...efe
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jaja, regner med en alenefar prioriter barnet over nye kvinner på samme måte. Leste " alenebarnmor" nå, og vet ikke hva ts mener med det. Er det enebarn som menes? Anonymkode: 4eb62...efe Ts er nok lesbisk. Anonymkode: 6a270...e39 1
FrkPedersen Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 som en over her nevner drar hun nok ikke med menn hjem så ofte (får vi håpe) og vil nok dermed være veldig nøye og kanskje "kresen" på hvilken mann hun velger. Du må i alle fall virke seriøs overfor henne og barnet, tror de fleste alenemødre ønsker noe sikkert og stabilt. Ærlighet og håpenhet vil nok være viktig. Er barnet en gutt/jente? Hvor gammel? Vis stor interesse for barnet, det vil nok være veldig viktig for henne. Er det en gutt, spør henne om han feks spiller fotball og dra en kommentar om at det hadde vært kjekt å lære han et par triks. Med jente, kanskje hun spiller idrett, danser, etc. Tror det hadde slått an hos de fleste :-) 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts er nok lesbisk. Anonymkode: 6a270...e39 Men det forandrer jo ikke saken. Poenget er ny partner, og det drar man ikke inn ukritisk. Samme om det er mann eller kvinne. Anonymkode: 4eb62...efe 3
prettyreckless Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Takk for kjempe flotte innspill.. Endret 14. mars 2016 av prettyreckless
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 Tråden ryddet for tulleinnlegg samt svar. Bond, forumansvarlig
Gjest 2Bhonest Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 (endret) alenebarnsmor???? Hva er det? Google gir meg 5 svar, men ingen av de forteller meg hva det er for noe. Om du mener alenemor, så må du ta hensyn til at hun har en unge. Noen mer utdypning enn det behøver du ikke. Endret 13. mars 2016 av 2Bhonest
Mallis Skrevet 13. mars 2016 #15 Skrevet 13. mars 2016 skal jeg ha en partner, så må han vise interesse av både meg og barna. Ikke at jeg forventer barnevakt, osv. Men han må kunne tilbringe tid sammen med oss, og trives med barn:) 1
Ferny Skrevet 13. mars 2016 #16 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, 2Bhonest skrev: alenebarnsmor???? Hva er det? Google gir meg 5 svar, men ingen av de forteller meg hva det er for noe. Om du mener alenemor, så må du ta hensyn til at hun har en unge. Noen mer utdypning enn det behøver du ikke. Haha. Sikkert for å presisere at det er menneskebarn det er snakk om her. Er man enslig kvinne og har katt, så er man alenekattsmor, for eksempel...
Leeloo Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Jeg er alenemor, og skal jeg date noen må de akseptere at de vil være nr. tre (og noen ganger fire og fem ettersom jeg setter samarbeidet med fedrene til ungene mine veldig høyt) på prioriteringslista de neste 10-15 årene. Jeg er ikke på utkikk etter en ny pappa, bare så det er sagt; ideelt sett vil jeg ikke involvere ungene mine lenger enn at de vet at jeg har en kjæreste, og selv da skal det ha vart en stund først. Jeg har allerede vært i ett seriøst forhold der vi har felles barn i tillegg til mitt særkullsbarn, og det er ikke aktuelt å dra inn noen ny stefar, da får jeg heller bare holde det på datestadiet (det er jo hyggelig med litt voksenselskap også, når jeg først har barnefri). Fordelen for den jeg dater, slik jeg ser det, må være at de får mye fri til å gjøre egne ting, og de trenger ikke stresse med å få ansvaret for ungene og økonomien min. De får rett og slett all moroa
Hjertrøds Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 Den 12.3.2016 at 23.28, AnonymBruker skrev: Du burde ta hensyn til at det er godt mulig hun er motivert av et ønske om en barnevakt og sjåfør for ungen sin. Så, er du flink med leggetider og er du en god sjåfør, er det bare å sjekke opp. Anonymkode: f2831...bb9 Hahahahaha! Hilsen alenemor
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 Bare vær glad i barn, løft de opp, gi de iskrem, vær med de osv. så faller hun pladask og synes det er kjempe stas når kidden begynner å kalle deg for pappa. Anonymkode: 7d912...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå