AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Den går på FEM nå. Ble sittende og se på, men fikk ikke med meg begynnelsen dessverre (de første 15-20 minuttene, så fra litt før hun gikk tilbake og fant bamsen i flysetet). Kan noen fortelle meg om datteren hennes noen gang var på flyet? Fikk man vite noe annet viktig i begynnelsen? På forhånd tusen takk Anonymkode: 7d7c7...07a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Så vidt jeg husker så får du se moren boarde flyet med datteren i løpet av den først tiden ja. Men et sentralt spørsmål i filmen er hva har skjedd? Var datteren noen gang der? Hva har da skjedd med henne? Er moren fullstendig sinnssyk? HVORDAN kan dette ende? Jeg syns det var en bra film. Slutten er jo det viktigste, så heng med Anonymkode: ba159...207
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Men hvorfor tok de datteren hennes in the first place? Jeg har filmen på dvd og har sett den mange ganger, men dette har jeg aldri fått svar på.. hva var poenget med å gjemme datteren? Anonymkode: baa77...086
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tok de datteren hennes in the first place? Jeg har filmen på dvd og har sett den mange ganger, men dette har jeg aldri fått svar på.. hva var poenget med å gjemme datteren? Anonymkode: baa77...086 Poenget er vel at noen planlegger å sprenge heile flyet i luften? Deretter planla de å legge skylden for dette, på denne kvinnen (Jodie Foster, eller hvem det nå var) De som kidnappet (og gjemte) datteren hennes, håpte vel at hun skulle fremstå som mest mulig ustabil / psykotisk og med forskjellige psykiske problemer... Anonymkode: 63c84...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå