AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Siste måneder har jeg jobbet 70 prosent FØR sykemelding der jeg skal ned i 30 prosent. Noen som vet hva jeg skal forholde meg til økonomisk? ingen snakk om tilrettelegging fra arb giver, henter krefter og er på plass i gamet igjen om noen månd, har nå en diagose som trenger litt tid. Takker for svar. Anonymkode: a013c...870
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Du skal selvfølge forholde deg til 70% så lenge du var i den stillingen før sykemelding. Anonymkode: 27b46...a52
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal selvfølge forholde deg til 70% så lenge du var i den stillingen før sykemelding. Anonymkode: 27b46...a52 Ok, takk for svar- var bare redd for å gjøre noe ulovlig ( uforskyldt )det er ikke alltid like lett å følge med på slike ting, er lover og regler for alt, nesten slik jeg er redd for å gjøre noe ulovlig ( uten at jeg vet om det selv ). Anonymkode: a013c...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå