Snuppetuppa Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg sendte en melding til en på FB, og han godtok forespørselen. Jeg er veldig betatt av ham, men han har blitt litt lunken den siste tiden pga vi bor så langt unna hverandre. Vi har hverandre som kontakter altså kun på Messenger, ikke venner på FB. Savner og venter fortiden på melding fra han (jeg vil ikke mase). Jeg er derfor ofte inne i chatten og bare leser samtalen mellom oss Har sett ved et par anledninger at det står "aktiv nå" og en grønn prikk ved siden av når jeg er inne der. Betyr dette at han er generelt aktiv i Messenger-appen, eller er han også inne i chatten vår?
Snuppetuppa Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2016 Regnet med det Takk for svar! Får vel bare vente tålmodig
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Tror ikke han trenger å være aktiv og skrive med noen eller scroller der men kun pålogget og online på appen Anonymkode: 0a596...5a5 1
EvaLena Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har opplevd at noen jg så som aktiv og grønn ikke var aktiv likevel. Jeg har sagt sånn som feks:"Så du var online i natt klokka 3",men da hadde de bare åpnet tlf for å sjekke klokka. Andre igjen har ikke engang sjekket klokka eller vært på tlf i det hele tatt. Jeg trudde at når jeg ikke var aktiv på fb, så var jeg ikke grønn heller, men der tok jeg feil 😊
superdupermeg Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Jeg og en venninne sjekket ut dette av samme grunn som en over her sier. Hun hadde stått som tilgjengelig midt på natten. Jeg sto som aktiv bare jeg rørte telefonen:)
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Tråden ryddet for krenkende innhold. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 18 timer siden, EvaLena skrev: Jeg har opplevd at noen jg så som aktiv og grønn ikke var aktiv likevel. Jeg har sagt sånn som feks:"Så du var online i natt klokka 3",men da hadde de bare åpnet tlf for å sjekke klokka. Andre igjen har ikke engang sjekket klokka eller vært på tlf i det hele tatt. Jeg trudde at når jeg ikke var aktiv på fb, så var jeg ikke grønn heller, men der tok jeg feil 😊 Det stemmer. Jeg står visst også som online 24/7, fordi jeg ikke logger meg ut fra facebook eller appen på mobilen. Anonymkode: 6f828...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå