AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg var på date med en skikkelig sports freak som foreslo vi skulle spille squash eller hva det heter. Jeg sa ja og ville jo imponere selv om jeg aldri hadde spilt det før. Nå skal det jo sies jeg er en skikkelig dårlig taper og blir irritert hvis jeg ikke klarer det. Vi begynner med å spille og han hadde tydeligvis spilt dette mange ganger før. Jeg virkelig sugde! Jeg fikk det ikke til. Jo mer sinna og irritert ble jeg. Banna og holdt på å rive av meg håret i frustrasjon. Herregud, han må jo ha trodd jeg var gal. Jeg tapte hardt. Jeg må jo si jeg var veldig flau da vi var ferdige. Klarer ikke å styre meg og blir så sinna når jeg ikke får det til. Arg! Det var heldigvis ingen dealbreaker for han og vi dro på flere dater. Men var flaut der og da. Din flaueste date? Anonymkode: 05a70...e87 1
annebanane Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Når mannen jeg hadde møtt 1 time tidligere for en første date begynte å lukte på halsen min i en bar full av folk. Det var både sært og flaut. Vi var heller ikke inni en seksuell samtale, så det kom ut av det blå. Samtidig er jeg ikke noe særlig fan av intim kontakt på slike steder, og det gjorde det ekstra flaut. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Da jeg lo så fælt av noe han sa at jeg prompa en høy og lang promp. Den varte sikkert et halvt minutt og jeg klarte ikke stoppe den heller. Først var det brak og på slutten pip som når en rakett lander. Anonymkode: 16be5...2ba 14
Gjest Rose11 Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Da jeg var 18 og ble så full at jeg spydde daten i fanget. Hørte ikke noe mer fra han for å si det sånn. Det var så flaut at jeg hadde fortrengt hele daten. Bare tilfeldig jeg kom på den nå.
Gjest Rose11 Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg lo så fælt av noe han sa at jeg prompa en høy og lang promp. Den varte sikkert et halvt minutt og jeg klarte ikke stoppe den heller. Først var det brak og på slutten pip som når en rakett lander. Anonymkode: 16be5...2ba Hvordan tok han det?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Rose11 skrev: Hvordan tok han det? Han løp avgårde som en stukken gris, den slasken! Anonymkode: 16be5...2ba 2
Ardenus Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han løp avgårde som en stukken gris, den slasken! Anonymkode: 16be5...2ba Kanskje han løp for å hente hjelp, at han trodde at det hadde gått hull på deg. 8
Ardenus Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Flaueste for min del må være når jeg skulle møte ei jeg hadde en flørt med på Oslo S, hentet henne på togstasjonen også gikk vi ut for å finne en plass for å spise etc, rett utenfor Oslo S så blir jeg spurt av en utlending, ganske høy: "Hey, har du lyst til å kjøpe speed?" Jeg ble så forfjamsa at jeg sa høflig: "Nei takk, ellers takk" også hørte jeg han mumla: "Det så ut som du trengte det" Jeg sliter med å sove, hadde jobbet mye overtid osv, er alltid trøtt, så det var jo en fin start på daten. Vi lo godt av det begge to om ikke annet. Velkommen til Oslo tenkte vi da. Endret 13. mars 2016 av Ardenus 2
Olive_North Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Date nr 3 med en fyr, jeg skulle avslutte alt, men ville gi det en siste sjangs. Vi skulle spise hjemme hos han, han sa jeg bare skulle går rett inn. Jeg gikk rett inn, bordet var dekket, røde roser og levende lys. Og frem fra gangen hopper han mot meg, og sier "OVERRASKELSE", helt splitter naken... det et ble bare så feil 9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Har 2 på lager. Her var det mest flaut for han. Fikk skikkelig vondt av han, men naturen kaller. Vi var på Mexicansk resturant og spiste sterk mat. Vi drar hjem til han senere. Vi satt i sofaen i 5 min og drakk vin før han løper inn på do. Det buldra og braka, og han var del vel i en halvtime. Jeg satt bare i sofaen og drakk vin. Kom omsider ut igjen, men løp på do igjen etter kort tid. Da buldra og braka det igjen. Huff, stakkars Tålte visst ikke den sterke maten. Han ringte meg og sa jeg måtte gå siden han var så dårlig En annen gang, så møtte daten min opp ganske så beruset. Han sa han måtte roe nervene siden han var så nervøs. Vi sitter på resturant hvor han bestiller mer drikke. Til slutt, så er han blitt full. Det kom noen å satt seg rett ved siden av oss. Da begynte han å hoie og skråle med de. Sa vi var på første date og sjekk daten min da. Hun er snacks. Jeg ble så flau. Han ble bare fullere og fullere. Ledde høyt og sa skååål hele tiden. Til slutt, så fikk han beskjed om å gå. Da han reiser seg, så trynet han! Jeg fikk han bort til taxi og ble ingen flere dater. Anonymkode: 300cd...b3d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 Spilte bowling med en nettkompis. Skjønte virkelig ikke at det var en date. Han kommenterte åssen jeg svaiet hoftene når jeg skulle gå å kaste ballen og jeg trodde han mente jeg gikk rart så ble sur og fornærmet. Etterpå kjørte vi til leiligheten hans han viste meg soverommet og jeg bare tittet inn over dørstokken og gikk å satt meg i stua igjen. Han satt seg nærmere og nærmere men jeg bytta på å stå og sitte fordi jeg hadde en annen avtale og var stressa. Han sa sett deg osv men til slutt tok han bilnøklene å sa kom jeg kjører deg hjem. Fornærma sa han det car tidenes dårligste date når vi ankom hjemme og jeg gikk av. Chatta aldri med han igjen han slutta å svare osv Anonymkode: b215e...b2b
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 Jeg var ute og åt middag med en kar som viste seg å være være ute og intervjue kandidater til et fornuftsekteskap for tiden....
atropos Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Jeg var ute og åt middag med en kar som viste seg å være være ute og intervjue kandidater til et fornuftsekteskap for tiden.... Det har jeg opplevd og! En fyr som snakka om at nå var det på tide å gifte seg å få barn. Hvem jeg var som person virket ikke så veldig viktig. 😂
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, atropos skrev: Det har jeg opplevd og! En fyr som snakka om at nå var det på tide å gifte seg å få barn. Hvem jeg var som person virket ikke så veldig viktig. 😂 Man hører om slike, men man tror ikke på historiene, og så treffer man på en av dem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå