Gå til innhold

Hvordan gjøre det mindre synlig inn på badet(vindu)?

Anbefalte innlegg

Gjest Krekling
Skrevet (endret)

Hei!

Vi har gjestedo med vindu, og her er det så veldig synlig inn fra gata. De tidligere eierene har satt på en type film på ruta, men når mørket kommer har den lite effekt. Noen med forslag på hva som kan gjøres for å få mindre innsyn her? 

Endret av Krekling
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gardin eller sånn frosta film greie. Man kan jo fortsatt se at det er folk der, men man kan jo ikke se om du er naken ellerno. 

Ikke noe i veien for å ha en fin gardin her.

Anonymkode: 7c752...2de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Krekling skrev:

Hei!

Vi har gjestedo med vindu, og her er det så veldig synlig inn fra gata. De tidligere eierene har satt på en type film på ruta, men når mørket kommer har den lite effekt. Noen med forslag på hva som kan gjøres for å få mindre innsyn her? 

Gardiner? Evt et skjermbrett i plast/ tre som dekker helt til vinduet så høyt opp som det trengs?

Evt persienne

Anonymkode: 11f0f...b5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God gammeldags rullegardin.

Anonymkode: e8bf4...235

• Liker 2
Skrevet

Lameller

• Liker 1
Gjest Krekling
Skrevet

Takk for tips:). Frosta film har vi der alt, men det hjelper ikke så mye når det er mørkt ute. Har tenkt på roll-up, men vet ikke helt hva jeg syns om det.  Nå er det forsåvidt nederste delen av vinduet jeg er mest opptatt av å dekke til, og da hjelper den jo ikke så mye. Lameller har jeg ikke tenkt på, det kan kanskje være noe:)

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Krekling skrev:

Takk for tips:). Frosta film har vi der alt, men det hjelper ikke så mye når det er mørkt ute. Har tenkt på roll-up, men vet ikke helt hva jeg syns om det.  Nå er det forsåvidt nederste delen av vinduet jeg er mest opptatt av å dekke til, og da hjelper den jo ikke så mye. Lameller har jeg ikke tenkt på, det kan kanskje være noe:)

Da vil jeg rett og slett tro dere har feil type film. :) Det finnes flere forskjellige overflater og mønster, med varierende "dekkevne". 

Anonymkode: 3a5d2...ef7

Gjest Krekling
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg rett og slett tro dere har feil type film. :) Det finnes flere forskjellige overflater og mønster, med varierende "dekkevne". 

Anonymkode: 3a5d2...ef7

Ja, det tror jeg også. Tittet litt på nett etter det igår, og fant noen der som kan se ut som er mye bedre enn den vi har. Så nå er ny bestilt, og håper den gjør susen;)

Endret av Krekling
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...