AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Del Skrevet 12. mars 2016 Har også litt problemer til vanlig ,spesielt rundt mensen og eggløsning, men det er bare litt. Etter at jeg ble gravid, har huden min vært kjemepefin.. helt til nå de siste dagene. Jeg har fått store kviser på ryggen, og nå popper det også frem i ansiktet, sikkert 10 stk, men heldigvis ikke så store. Huden min har også blitt veldig tørr og flasser litt, men blir også oljete på pannen iløpet av dagen, og jeg må tørke det vekk. HJELP, hva skal jeg gjøre?? Kan ikke drive å smøre meg inn med basiron og andre kjemikalske greier nå, det tør jeg ikke.. Jeg har gode hudpleierutiner og prøver å drikke masse vann. Spise sunt gjør jeg også. Vil det bare bli verre utover nå da?? Anonymkode: 66f2e...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisous Skrevet 12. mars 2016 #2 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg har ikke vært noe spesielt plaget med kviser eller uren hud til vanlig, men etter at jeg ble gravid har jeg fått skikkelig uren hud i ansiktet og en del kviser Har vært to ganger til hudpleier, og har gode rutiner hjemme med gode produkter, men det har ikke hjulpet så langt.. Har også problemer med at huden er veldig tørr. Er straks 12 uker på vei, så håper at det blir bedre snart. Beklager at jeg ikke har noen råd å komme med, men håper at det blir bedre for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg hadde det likt, og har det likt (over termin nå). MEN for meg så har det vært perioder med fin hud og uren hud. Så er normalt at det er periodevis med mye kviser og lite/ingen kviser. Anonymkode: 46130...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 Samme her...har skikkelig hudpleie rutine og hadde kjempefin hud pga det. Nå i uke 22 ser jeg ut som en ekkel pizza Anonymkode: 2607a...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg hadde kjempe fin hud helt til jeg ble gravid, kvisene ble ikke borte igjen før i uke 26.. Anonymkode: a8e0f...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Del Skrevet 12. mars 2016 Ble plaget med kviser når jeg ble gravid, har det enda bare litt bedre nå er i uke 33. Er faktisk blitt skikkelig kvisete på ryggen (æsj) har aldri vært det før.. Prøvd mye men tror det bare må gå over av seg selv Anonymkode: 36862...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellus Skrevet 13. mars 2016 #7 Del Skrevet 13. mars 2016 Har mye kviser til vanlig, og det ble mer i begynnelsen av sv.skapet, men etter uke 12 en gang ble huden min mye bedre og nå (uke 26)har jeg så og si ingen kviser! Så det kan virke som at huden blir motsatt av vanlig når man er gravid😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 13. mars 2016 #8 Del Skrevet 13. mars 2016 jeg opplever det samme. har normalt tørr hud i ansiktet og lite kviser, men nå har jeg blitt veldig oljene. er i uke 12 nå. og har fått sinnsykt mye kviser i nakken og nedover ryggen. og noen svære j.... på haken -_- tror ikke gode hudpleierutiner hjelper SÅ mye, det kommer av hormoner, og vi må nok bare holde ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Del Skrevet 13. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har også litt problemer til vanlig ,spesielt rundt mensen og eggløsning, men det er bare litt. Etter at jeg ble gravid, har huden min vært kjemepefin.. helt til nå de siste dagene. Jeg har fått store kviser på ryggen, og nå popper det også frem i ansiktet, sikkert 10 stk, men heldigvis ikke så store. Huden min har også blitt veldig tørr og flasser litt, men blir også oljete på pannen iløpet av dagen, og jeg må tørke det vekk. HJELP, hva skal jeg gjøre?? Kan ikke drive å smøre meg inn med basiron og andre kjemikalske greier nå, det tør jeg ikke.. Jeg har gode hudpleierutiner og prøver å drikke masse vann. Spise sunt gjør jeg også. Vil det bare bli verre utover nå da?? Anonymkode: 66f2e...400 Hadde samme problemet i starten av graviditeten. Sykt mye kviser i ansikt, hårbunn, bryst og rygg, aldri vært borti maken. Men det gikk over etter første trimester. Det er bare hormonelt, så det blir borte. Brukte aldri noe på kvisene, bare tok tiden til hjelp. Anonymkode: 9142e...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå