Gå til innhold

Privat gynekolog - hvordan finne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alle private gynekologer oppført i Legelisten? Er det andre kilder?

Ønsker privat både pga ventetiden, og at jeg trenger en som er flink med pasienter med lege/gynekologskrekk. Tør ikke å bare få tildelt "første beste". 

Anonymkode: 3bbc0...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare Google...? Jeg fant mange. 

AnonymBruker
Skrevet

De få gynekologene jeg googler frem i mitt fylke er også oppført i legelisten, så vidt jeg ser. Og hva om h*n ikke er flink med pasienter med gynekologskrekk? Hadde vært kjekt med flere å velge i.

Anonymkode: 3bbc0...aee

AnonymBruker
Skrevet

Gynekologer i privat praksis holder seg for det meste i og rundt store byer. De er avhengig av god pasienttilgang for å overleve. 

I noen fylker er det også meget begrenset antall med avtalegynekologer. Ønsker du mer hjelp, må vi nesten vite om du er i Kirkenes eller Kristiansand. 

Anonymkode: 22cfe...6ab

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologer i privat praksis holder seg for det meste i og rundt store byer. De er avhengig av god pasienttilgang for å overleve. 

I noen fylker er det også meget begrenset antall med avtalegynekologer. Ønsker du mer hjelp, må vi nesten vite om du er i Kirkenes eller Kristiansand. 

Anonymkode: 22cfe...6ab

Bor du i Kristiansand, har jeg ei som jeg kan anbefale på det varmeste😊

Anonymkode: 70669...e1c

Gjest Forum001
Skrevet (endret)

Det finnes mange gode gynekologer heldigvis :) Alltid kjekt og komme til noen som tar en på alvor :)  Med tanke på at det kan oppleves litt flaut å være hos gynekolog.

Endret av Leah Sofie E.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...