AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Er alle private gynekologer oppført i Legelisten? Er det andre kilder? Ønsker privat både pga ventetiden, og at jeg trenger en som er flink med pasienter med lege/gynekologskrekk. Tør ikke å bare få tildelt "første beste". Anonymkode: 3bbc0...aee
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 De få gynekologene jeg googler frem i mitt fylke er også oppført i legelisten, så vidt jeg ser. Og hva om h*n ikke er flink med pasienter med gynekologskrekk? Hadde vært kjekt med flere å velge i. Anonymkode: 3bbc0...aee
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Gynekologer i privat praksis holder seg for det meste i og rundt store byer. De er avhengig av god pasienttilgang for å overleve. I noen fylker er det også meget begrenset antall med avtalegynekologer. Ønsker du mer hjelp, må vi nesten vite om du er i Kirkenes eller Kristiansand. Anonymkode: 22cfe...6ab
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gynekologer i privat praksis holder seg for det meste i og rundt store byer. De er avhengig av god pasienttilgang for å overleve. I noen fylker er det også meget begrenset antall med avtalegynekologer. Ønsker du mer hjelp, må vi nesten vite om du er i Kirkenes eller Kristiansand. Anonymkode: 22cfe...6ab Bor du i Kristiansand, har jeg ei som jeg kan anbefale på det varmeste😊 Anonymkode: 70669...e1c
Gjest Forum001 Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Det finnes mange gode gynekologer heldigvis Alltid kjekt og komme til noen som tar en på alvor Med tanke på at det kan oppleves litt flaut å være hos gynekolog. Endret 13. mars 2016 av Leah Sofie E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå