AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Del Skrevet 12. mars 2016 Har stram økonomi neste uke, og tenkte å ha et par billige pastaretter på menyen. Jeg lurer dog på om å spare enda litt ekstra på billig pasta fra Rema 1000 sitt eget merke/First Price er noe vits i? Er den like god? Anonymkode: d7274...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Del Skrevet 12. mars 2016 http://www.klikk.no/foreldre/article884025.ece Fikk begge 4er i testen, jeg synes også de er omtrent like gode. Anonymkode: 3e3a2...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sule Skrevet 12. mars 2016 #3 Del Skrevet 12. mars 2016 Bare prisen du merker forskjell på etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 På rema er sopps spaghetti 550 g til kr 5,- Anonymkode: 248d6...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 Nei, mye er laget på samme fabrikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Del Skrevet 12. mars 2016 Her i huset bruker vi så og si kun produkter fra butikk kjedene sitt eget merke og det merker vi kun på økonomien og ikke på smaken. Anonymkode: f181f...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. mars 2016 #7 Del Skrevet 12. mars 2016 Akkurat på pastaen syntes jeg at sopps er bedre faktisk, ellers bruker jeg en god del first price/lignende i mange andre former og utgaver. F.eks syntes jeg at baguettene/hvitløksbaguettene til first prise nesten er bedre enn Hatting sine. De beste hvitløksbaguette er i mine øyne Coop sine og de er jo latterlig billige i forhold Her er det nok ganske mye smak og behag ute og går. Du må bare prøve selv TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 12. mars 2016 #8 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg kjøper bare fullkornspasta og det har jo ikke First Price men couscous er ekstremt billig når en kjøper coop sin. Tror det bare koster 7.50 for en eske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 12. mars 2016 #9 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Jeg syns ikke det smaker annerledes, men den fra first price kan gå litt mer i oppløsning. Den "flasser" litt på en måte når den er kokt selv om den ikke er overkokt. Endret 12. mars 2016 av penny_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mars 2016 #10 Del Skrevet 12. mars 2016 Nei. Du merker ikke forskjell. Kjøp en kilo for en tier, du. Og ofte er produsenten av billigmerkene de samme som de av "merkevarene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mars 2016 #11 Del Skrevet 12. mars 2016 2 timer siden, penny_ skrev: Jeg syns ikke det smaker annerledes, men den fra first price kan gå litt mer i oppløsning. Den "flasser" litt på en måte når den er kokt selv om den ikke er overkokt. Hmm. Ikke opplevd det, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 12. mars 2016 #12 Del Skrevet 12. mars 2016 nah, det er bare jo pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 12. mars 2016 #13 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg synes ikke first price sin spagetti er like god, men makaronien deres er bedre enn sopps. Ernæringsmessig spiller det nok liten rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #14 Del Skrevet 12. mars 2016 En billig rett: hermetisk tunfisk 5 kr spaghetti 5 kr frosne erter 8 kr creme fraiche 17 kr Dette holder til middag to dager og lunsj =) Anonymkode: e4211...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg synes Sopps er uspiselig, så jeg kan ikke tenke meg at First Price kan være dårligere. Anonymkode: a1c5d...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Del Skrevet 14. mars 2016 Den 12.3.2016 at 19.08, AnonymBruker skrev: Har stram økonomi neste uke, og tenkte å ha et par billige pastaretter på menyen. Jeg lurer dog på om å spare enda litt ekstra på billig pasta fra Rema 1000 sitt eget merke/First Price er noe vits i? Er den like god? Anonymkode: d7274...fbe har bare god erfaring med First Price Til og med tacoen er bedre enn Santa Maria f.eks. syns jeg (kjøpe en boks med skjell, saus og krydder til 8 kr eller hva det nå koster). Så kjøper du bare litt billig mais og cherrytomat, og kjøttdeig på tilbud, så har du god fredagskos Anonymkode: 8936e...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå