Gjest Respect Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg trenger nye briller men det finnes en jungel av dem... Har ikke råd til å bruke mange, mange tusen. Jeg trenger ikke å bruke briller hele tiden, men først og fremst når jeg leser etc. Har et par men de begynner å bli noen år. Har lyst på firkantede, uten "gummitapper" ved nesen. Hvilken kjede bør jeg gå til?
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg tror det er flere kjeder som tilbyr rentefri nedbetaling på briller. Så hvis du ikke har råd til akkuratt de brillene du ønsker kan du nedbetale de over tid. Lurer på om det ikke er Brilleland og Synsam som tilbyr dette.....
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Z-optikk har og et slikt tilbud.
Gjest Respect Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har råd til et par briller, men har ikke lyst til å gi 6000 eller så for et par. Er Brilleland/Synsam billigst?
Hilde Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg betalte 3000 for briller med tøff firkantet innfatning, og glass som er lyst grå og med herding hos Brilleland.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 Betalte 3000(inkl synssjekk) for mine firkantede briller hos Z-optikk. Husk at kjedene fører mange ulike merker på brilleinnfatninger, så prisen kan variere noe enormt.
Gjest Ethereal Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 Glassene er viktigst; der bør du ikke spare på pengene. Innfatninger er vel det området der prisene varierer mest. Jeg har et lite, smalt ansikt, og da er det begrenset med utvalg. Jeg endte opp med en rammeløs innfatning fra Burberry; tror selve innfatningen kostet 2300 eller 2400. Samlet pris ble 4800, inkludert arbeid og synsprøve. Jeg bruker linser til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå