AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Du er ute på byen eller er på butikken og tilfeldig møter på en du har matchet med på tider? uavhengig av om dere har snakket med vedkommende på tinder eller ikke. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har matchet med flere som jeg har sett før på skolen osv., men vet jo ikke om de vet hvem jeg er også eller om de "kjenner" meg igjen. Haha, mye rart man skal gå å tenke over, men. Anonymkode: 9e059...4d8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Hvis man har snakket sammen gjennom Tinder, og fremdeles har en jevnlig kontakt (skriftlig eller på tlf og/ eller eller man evt har møttes før og begge ønsker å bli mer kjent), er det naturlig å si hei (+ litt smalltalk + evt mer) når man møtes tilfeldig. Om han ikke kjenner deg igjen, kan du jo fortelle ham hvor du kjenner ham fra Anonymkode: 6f2fe...ade 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Ps Jeg er mer usikker på hva jeg ville gjort hvis det kun var en match uten å ha skrevet/ snakket med vedkommende Anonymkode: 6f2fe...ade
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 En jeg hadde matchet med på Tinder og fått som face venn stod plutselig foran meg på en utendørs konsert. Altså han kjente meg igjen kom bort stelte seg foran meg å sa navnet mitt. Jeg ble så overrasket at jeg latet som jeg ikke skjønte hvem han var og at jeg ikke var meg, svarte ikke annet enn høøh og surret meg halvfull vekk fra situasjonen kleint! Hadde jeg gåt. På skole med noen jeg matchet med hadde jeg nevnt det på Tinder at jeg hadde sett vedkommende åå skolen sånn at vi kunne se etter hverandre å kjenne igjen hverandre der for å si hei Anonymkode: 9ed59...b35
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Greia er at jeg har så vidt snakket med han før vi matcha, men vet ikke om husker det eller kjenner meg igjen fra da. Hva ville du da gjort? Anonymkode: 9e059...4d8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Greia er at jeg har så vidt snakket med han før vi matcha, men vet ikke om husker det eller kjenner meg igjen fra da. Hva ville du da gjort? Anonymkode: 9e059...4d8 Ville fortsatt skrevet på Tinder at jeg har sett han på skolen og sett an stemningen om han syntes det har artig eller sa han hadde sett meg også. Var det positiv stemning ville jeg sagt hei neste gang jeg så han, etter å ha "avtalt" på Tinder at "får si hei om vi ses i gangen da!" men aller helst avtalt er date med en gang for å bare si hei kan bli awkward og ødelegge date interessen etterhvert. Anonymkode: 9ed59...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå