AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Hvorfor matcher jeg aldri med noen på hverken Tinder eller Happn, når jeg ser helt normal ut? Jeg er høy, har veldig fin kropp, er atletisk og har bra stil. Har et bilde som viser hvem jeg er, et nøytralt bilde ansikt, og ingen spesiell tekst. Har en kompis som matcher mer, han får mer oppmerksomhet, og plutselig får han nye followers på foreksempel Instagram. Ikke er han noe spesielt kjekkere, jeg anser meg selv som helt normal av utseende, så rart damer gir mer oppmerksomhet til noen og ikke andre. Jeg er da ikke stygg ?! (Nei, har ikke bilde her, så riktig det...). Må legge til at jeg ikke bryr meg noe spesielt om hverken Tinder eller Happn, men savner litt oppmerksomhet. Generelt kanskje også. Har fin personlighet da, men det har jo mange andre også. Hva er galt? Anonymkode: 24460...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor matcher jeg aldri med noen på hverken Tinder eller Happn, når jeg ser helt normal ut? Jeg er høy, har veldig fin kropp, er atletisk og har bra stil. Har et bilde som viser hvem jeg er, et nøytralt bilde ansikt, og ingen spesiell tekst. Har en kompis som matcher mer, han får mer oppmerksomhet, og plutselig får han nye followers på foreksempel Instagram. Ikke er han noe spesielt kjekkere, jeg anser meg selv som helt normal av utseende, så rart damer gir mer oppmerksomhet til noen og ikke andre. Jeg er da ikke stygg ?! (Nei, har ikke bilde her, så riktig det...). Må legge til at jeg ikke bryr meg noe spesielt om hverken Tinder eller Happn, men savner litt oppmerksomhet. Generelt kanskje også. Har fin personlighet da, men det har jo mange andre også. Hva er galt? Anonymkode: 24460...3ee Som jente hopper jeg rett over menn som ser sure ut, har bilder av kidsa, flekser i baris i baderomsspeilet, har bermudashorts i jeansstoff eller som ser slappe og tiltaksløse ut. Er du en av disse? Anonymkode: dee05...479 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jente hopper jeg rett over menn som ser sure ut, har bilder av kidsa, flekser i baris i baderomsspeilet, har bermudashorts i jeansstoff eller som ser slappe og tiltaksløse ut. Er du en av disse? Anonymkode: dee05...479 Nei, har et "lurt" smil som bilde. ts Anonymkode: 24460...3ee
Gjest Spiderman Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, har et "lurt" smil som bilde. ts Anonymkode: 24460...3ee
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Vet ikke. Jeg ser ikke særlig bra ut. Har nok matcher på tinder. Har bare skrevet med noen. De fleste er ikke særlig interessert. Samme erfaring har mange av mine venner også. Tinder er et tidsfordriv.
Ardenus Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 5 timer siden, Plaskebrus skrev: Vel, hadde jeg vært singel og funnet ei jente som hadde lagt ut et morsomt bilde, hadde jeg satt mer pris på det enn et duckfacebilde. 4
Doge Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Tinder og Happn er merkelige greier. Kjenner andre som (unnskyld uttrykket) ikke ser ut, men de får stadig matcher. Jeg ser helt grei ut, men får ingen matcher noen steder. Så jeg bare antar at jeg ikke har et trendy utseende 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 6 timer siden, Doge skrev: Tinder og Happn er merkelige greier. Kjenner andre som (unnskyld uttrykket) ikke ser ut, men de får stadig matcher. Jeg ser helt grei ut, men får ingen matcher noen steder. Så jeg bare antar at jeg ikke har et trendy utseende Det må være Tinder som har betalt noen for å gi medlidenhetsmatcher til de styggeste. Anonymkode: 135f6...412
Doge Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være Tinder som har betalt noen for å gi medlidenhetsmatcher til de styggeste. Anonymkode: 135f6...412 Tviler på at Tinder gidder å bruke penger på at så mange skal like dem.
Okapi Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor matcher jeg aldri med noen på hverken Tinder eller Happn, når jeg ser helt normal ut? Jeg er høy, har veldig fin kropp, er atletisk og har bra stil. Har et bilde som viser hvem jeg er, et nøytralt bilde ansikt, og ingen spesiell tekst. Har en kompis som matcher mer, han får mer oppmerksomhet, og plutselig får han nye followers på foreksempel Instagram. Ikke er han noe spesielt kjekkere, jeg anser meg selv som helt normal av utseende, så rart damer gir mer oppmerksomhet til noen og ikke andre. Jeg er da ikke stygg ?! (Nei, har ikke bilde her, så riktig det...). Må legge til at jeg ikke bryr meg noe spesielt om hverken Tinder eller Happn, men savner litt oppmerksomhet. Generelt kanskje også. Har fin personlighet da, men det har jo mange andre også. Hva er galt? Anonymkode: 24460...3ee Det der er et litt vanskelig utgangspunkt. Folks evne til å vurdere seg selv er ofte litt skrudd, så det eneste vi egentlig får vite her er at du selv synes du er heit. Selve problemet er ganske umulig å definere utfra denne informasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 Du må ha flere enn 2 bilder, og helst noe tekst. Anonymkode: 14118...b72
Gjest Holititten Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, har et "lurt" smil som bilde. ts Anonymkode: 24460...3ee Et "lurt" smil, er (i mine øyne) det samme som en klein posering. Ikke si at du rynker på bryna også? Gutter og menn som poserer er bare mega turn-off i mine øyne. Så om du ser ut som disse bildene, nei takk.
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Holititten skrev: Et "lurt" smil, er (i mine øyne) det samme som en klein posering. Ikke si at du rynker på bryna også? Gutter og menn som poserer er bare mega turn-off i mine øyne. Så om du ser ut som disse bildene, nei takk. Dette tenker jeg og... Foretrekker da heller en mann som ser litt sur ut, og som åpenbart ikke har så mye selfie-erfaring. 😊 Anonymkode: 0742f...c4b 1
Knirke Skrevet 13. mars 2016 #15 Skrevet 13. mars 2016 Ingen vil ha noen som ser "helt vanlig" ut på bilder. Det blir noe annet når du møter dem i virkeligheten og får overbevist om at du har en personlighet som er noe å samle på. Men hvis du SER kjedelig ut helt fra starten, så får du ikke noe liker-klikk av meg, ihvertfall. Min største skrekk er å ende opp med en kjedelig mann, det er sikkert derfor jeg er singel Altfor mange kjedelige menn der ute, og de blir bare kjedeligere med alderen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #17 Skrevet 13. mars 2016 Vanskelig å svare uten å vite hva slags bilder du har. Selv liker jeg sjeldent menn som ikke har tekst (og i grunnen sjeldent menn med tekst også). Liker menn som ser ut som de ikke er ute etter et ligg og som jeg tror jeg har felles interesser med. Anonymkode: d7769...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå