Gå til innhold

Korsett & hofteholder --> Ladies room

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen erfarne brukere som kan dele erfaringer om dette med å ha korsett/torsolett evnt. hofteholdere til strømpene og dette å måtte gå på toalettet?

Det er jo ikke veldig praktisk fra før av, med enorm kjole, underskjørt, slep og i mitt tilfelle lange chiffonarmer.

Hvordan gjør man for å få av seg trusen som selvfølgelig er under stroppene som holder strømpene. ....... :-?

Dette virker jo nærmest helt umulig.... :o

Alle tips taes imot med takk!

Hilsen en som ikke er helt bevandret i undertøyets hemmeligheter.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troserna tar du på dig ÖVER stropperna! Då går de att ta av vid besök på damrummet.

En vänninna till mig som gifte sig för några år sedan hade sin tärna/förlover med sig vid besök på damrummet för att hjälpa till med allt kjoltyg.

Skrevet

Nå har jeg riktignok ikke prøvd dette, men jeg tror ikke det blir noe problem gitt. Strømpeholderene er jo såpass lange at det ikke burde være noe problem å dra trusen litt ned. Men hvis man strammer dem for mye kan jeg sjønne at det blir noe vanskelig. Men de holderene er ikke stramme og er jo ikke så mye i veien sånn sett da, det skal fremdeles være god plass til å få av seg trusen.

Det er mange som har klart det før oss kommende bruder, så vi får det nok til vi også.

:hoho:

Men blir det ikke rart om man skal ha trusen utenpå stroppene, det vil iallfall sett helt snålt ut på mitt torsolett, da det sannsynligvis bare vilel blitt klumpete og ubehagelig...

Gjest Jamila
Skrevet

Har tenkt å droppe strømpeholderne på festen, jeg, og heller bytte sånn diskret før vi forlater festen.... :ler:

syns det er mere behagelig med vanlige strømpebukser, så da går jeg for comfort-varianten så lenge det ikke synes! har faktisk også vurdert å kjøpe en "vanlig" truse til å bruke på dagen og bytte til en litt mere "eksotisk" g-streng før vi drar til hotellet. Selv om jeg bruker stringtruser til vanlig er det mere behagelig med en "vanlig" en, og det blir jo en del sitting.... :oops:

Skrevet

Trusen må over hofteholder/korsett/torselette hvis du har tenkt deg på toalettet i løpet av kvelden. Da bør det ikke være noe problem å bare ta ned trusen når du skal på toalettet. Dette er også en fordel om kvelden - da trenger du ikke ta av alt undertøyet når/hvis dere skal ha sex. :kgblunk:

Skrevet

dropp hele trusa. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...