AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg har ikke for vane å dele ut telefonnummer til hvem som helst jeg møter på og synes er attraktiv, og når jeg først gjør det så er det fordi magefølelsen forteller meg at dette er et menneske verdt å bli bedre kjent med, hva enn det måtte føre til.. Så hører man fra han lørdagsnatta etter vi dro hver til vårt, tidlig en morgen et par dager senere, og så var det stilt. Jeg svarer, er frampå og på offensiven og tilbudssida, men nå er det no respons. Fryktelig kjedelig... Dagens sytemelding fra en singel ung dame til alle andre der ute, go hælg! Anonymkode: 3d3a5...d96
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Se det positive i det. Du har funnet ut at magefølelsen ikke er til å stole på. Nå kan du bruke oppdagelsen til din fordel. Anonymkode: c236d...458 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Se det positive i det. Du har funnet ut at magefølelsen ikke er til å stole på. Nå kan du bruke oppdagelsen til din fordel. Anonymkode: c236d...458 Han kan være en som det er verdt å bli kjent med uansett, så magefølelsen kan stemme selv om mannen ikke tok videre kontakt. Anonymkode: 89c79...f51
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kan være en som det er verdt å bli kjent med uansett, så magefølelsen kan stemme selv om mannen ikke tok videre kontakt. Anonymkode: 89c79...f51 Hver sin smak. Jeg liker folk som ikke ignorerer meg når jeg snakker med dem. Anonymkode: c236d...458 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Ja, det er noe med det. Av høflighet så svarer jeg alle som tar kontakt, med mer eller mindre interesse for å møte dem flere ganger senere. Nye bekjentskaper er aldri feil, og jeg mener at man bør gi det et forsøk å bli kjent før man forkaster vedkommende, spesielt når det var hans forslag i utgangspunktet å møtes. Hvorfor kan ikke voksne folk være ærlig, med både seg selv og andre?? Ts... Anonymkode: 3d3a5...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå