AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg har siden jeg var 13-14 år vurderert å fikse på nesen, som er et stort kompleks for meg å jeg har gjort mitt beste i 6 år på å prøve å bygge selvtilliten opp med alt fra psykolog til tvinge meg selv til å like nesen min... Nå har der gått så langt at jeg kommer til å fikse på nesen i sommer, jeg vil gjøre tippen mindre ettersom den er ganske stor og rette på neseryggen. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med neseplastikk i utlandet(spesielt Iran)? Vil ikke operere her i Norge ettersom de ikke har så god erfaring og har hørt om mange historier om norske plastikk kirurger Anonymkode: 287b6...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 12. mars 2016 #2 Del Skrevet 12. mars 2016 Iran!? Helvete, er du gal!? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er nok dessverre veldig små sjanser for at det sitter en gjeng tidligere neseopererte fra Iran her på KG. Mitt inntrykk er at de fleste nordmenn som operer seg i utlandet, velger da i så fall Europa eller mer nærliggende land som f.eks. Latvia. Utifra innlegget ditt så antar jeg at du er fra Iran selv, siden du nevner Iran, som ligger i en helt annen verdensdel? Skulle tro at de i det landet har bred og stor erfaring med å operere den berømte arabiske "haukenesen", så jeg antar de har ekspertise på det området i Iranske plastikk-kirurgi klinikker. Det er kanskje billigere enn i Norge også? Anonymkode: c5f39...67f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg vil tro at iranske kirurger har mye erfaring med dette, med tanke på det sinnssyke skjønnhetsidealet som er i Iran, og med at det er ganske vanlig med en stor nese der borte. Men husk at ikke alle land er like strenge på kvalitet som nordmenn, det vil si at det trolig blir driftet bra mye tull helt lovlig andre steder. Så husk å gjør god research før du bestemmer deg for en klinikk! Kanskje du får mer nøyaktige svar om du finner et amerikansk forum? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 4 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg vil tro at iranske kirurger har mye erfaring med dette, med tanke på det sinnssyke skjønnhetsidealet som er i Iran, og med at det er ganske vanlig med en stor nese der borte. Men husk at ikke alle land er like strenge på kvalitet som nordmenn, det vil si at det trolig blir driftet bra mye tull helt lovlig andre steder. Så husk å gjør god research før du bestemmer deg for en klinikk! Kanskje du får mer nøyaktige svar om du finner et amerikansk forum? Har lest på amerikanske forum osv. Men finner ingrnyonh om kirurgene -ts Anonymkode: 287b6...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkPedersen Skrevet 13. mars 2016 #6 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg skal ta neseoperasjon i Polen på en klinikk kalt Revive. De har fått veldig mye positive tilbakemeldinger på nett, og virker veldig seriøse og flinke når jeg har snakket med dem. De er også halve prisen av det Aleris her i Norge skulle ha for samme operasjon, og da er de heller ikke blant de billigste polske klinikkene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Del Skrevet 15. mars 2016 ^^ Anonymkode: 287b6...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mae1234 Skrevet 19. april 2016 #8 Del Skrevet 19. april 2016 Den 12. mars 2016 at 1.13, FrkPedersen skrev: Jeg skal ta neseoperasjon i Polen på en klinikk kalt Revive. De har fått veldig mye positive tilbakemeldinger på nett, og virker veldig seriøse og flinke når jeg har snakket med dem. De er også halve prisen av det Aleris her i Norge skulle ha for samme operasjon, og da er de heller ikke blant de billigste polske klinikkene Hei:-) når skal du operere?:-) send meg gjærne en pm?? Jeg holder på å leite meg ihjæl selv etter en bra nesekirurg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllK Skrevet 29. mars 2018 #9 Del Skrevet 29. mars 2018 På 13.3.2016 den 1.13, FrkPedersen skrev: Jeg skal ta neseoperasjon i Polen på en klinikk kalt Revive. De har fått veldig mye positive tilbakemeldinger på nett, og virker veldig seriøse og flinke når jeg har snakket med dem. De er også halve prisen av det Aleris her i Norge skulle ha for samme operasjon, og da er de heller ikke blant de billigste polske klinikkene Hei Jeg har selv tenkt å ta i Polen, har du et før og etter bilde? Hadde satt pris på det, da har jeg tenkt å operere nasen siden jeg var 13 år , nå er jeg 25 år og er veldig klar , må bare høre hva andre anbefaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #10 Del Skrevet 30. mars 2018 Disse Vita&Wanda bertene tok vel sine neseoperasjoner i Iran, og ble fornøyd. De har nok mye kompetanse på nettopp den type kirurgi i Iran, da det er mange der med prominente neser som ønsker å forminske de. Anonymkode: fb73d...661 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 30. mars 2018 #11 Del Skrevet 30. mars 2018 Reis trygt til Iran du. 80% av iranere fikser nesa, der nede er de eksperter på det området. Myyye billigere enn østeuropa er det og, selv med transport- og boutgifter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #12 Del Skrevet 30. mars 2018 Gammel tråd. Anonymkode: c1022...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå