Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Hvor langt over bakken skal den være. Er så veldig på nippet til ikke å måtte legge opp min. Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte bittelitt høyere sko Skal prøve den med det nye underskjørtet snart og hadde vært greit å vite hvordan den skal være.
cecily Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg hadde så lang at jeg akkurat ikke sopte den nedi når jeg gikk. 0.5-1 cm over gulvet med sko på sånn ca.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Spørs hva slags kjole det er det da..... men ihvertfall så kort at du kan gå bortetter golvet uten at skotuppene hekter seg fast i kanten med påfølgende snubling, fall og brudekjole og nese i ruin.
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg hadde så lang at jeg akkurat ikke sopte den nedi når jeg gikk. 0.5-1 cm over gulvet med sko på sånn ca. Det samme hos meg... (Ble litt problematisk da jeg spente av meg brudeskoene utpå kvelden da, men men)
Gjest Tex Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Skal være sånn at du kan gå fremover i den uten å risikere å tråkke på den foran
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg syns mange har for lange kjoler jeg, skoene syns jo ikke overhodet! Jeg vil ha en kjole der skoene syns, hva er ellers vitsen med å kjøpe fine nye hvite sko?
Gjest Tex Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Skoene skal ikke syns under gallakjoler, annet enn når man går fremover. Det er litt av poenget med lang kjole.....
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2004 Skal nå prøve min på søndag med nytt underskjørt så får vi se hvordan det går Må uansett ta inn stroppene litt, men det klarer vi kanskje selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå