AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg er helt tom for følelser og ord. Lever ikke lengre, bare eksisterer. Måtte ta det tunge steget om å søke om senabort(uke 16) fordi min fysiske og nå også psykiske helse er uforenelig med graviditet. Hele graviditeten har vært et mareritt med store fysiske(holdt på å dø) plager og konstante smerter som bare tiltok.Angst dag og natt for plagene , og uvissheten fra legene om hvordan min kropp ville reagere , og sannsynligvis ville det blitt verre og verre. Jeg prøvde å holde ut. Har forsøkt veldig lenge å få til barn. Dette var prøverør , og vi var så lykkelige, men vi måtte gi opp nå. Jeg klarer ikke mere. Ligger bare med smertestillende ,vel vitende om at skadene etter svangerskapet er muligens så store at jeg aldri får tilbake min fysiske helse igjen. Er så langt nede psykisk og utslitt av angsten som herjer i kroppe. Hvordan skal jeg komme meg etter noe sånt. Muligheten til å få barn er nå borte for alltid. (kroppen min tåler det ikke ) Noen som har vært igjennom og kan fortelle hvordan de klarte seg i ettertid? Anonymkode: db65a...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Del Skrevet 12. mars 2016 Dette høres helt sinnssykt ut. Hvilken sykdom er det som fører til så mange plager i et svangerskap? Bare nysgjerrig, jeg. Anonymkode: 4e806...a2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 12. mars 2016 #3 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) For en grusom situasjon! Jeg har aldri opplevd noe som ligner og klarer knapt å forestille meg den prosessen du gjennomgår nå. Jeg håper bare at dere tar vare på hverandre oppi dette og at dere tar i mot hjelp. :klem: Endret 12. mars 2016 av Fantastica 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 Viste du ikke om denne sykdommen føre du begynte med prøverør ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, malla1992 skrev: Viste du ikke om denne sykdommen føre du begynte med prøverør ? Jo , jeg visste om den, men det er yderst sjelden den oppfører seg slik som den gjorde hos meg i graviditeten. Var til to leger før vi startet prøvingensom mente det skulle gå bra, men det gjorde det ikke Anonymkode: db65a...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Del Skrevet 12. mars 2016 8 minutter siden, Fantastica skrev: For en grusom situasjon! Jeg har aldri opplevd noe som ligner og klarer knapt å forestille meg den prosessen du gjennomgår nå. Jeg håper bare at dere tar vare på hverandre oppi dette og at dere tar i mot hjelp. Takk, er det verste jeg har vært igjennom. klarer ikke gå mer enn 5-10 min før jeg må legge meg. Så dårlig , og så langt nede. Får heldigvis støtte. Takk Anonymkode: db65a...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 12. mars 2016 #7 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo , jeg visste om den, men det er yderst sjelden den oppfører seg slik som den gjorde hos meg i graviditeten. Var til to leger før vi startet prøvingensom mente det skulle gå bra, men det gjorde det ikke Anonymkode: db65a...320 Jeg har prøvd i 5 år nå å bli gravid, min 3 runde med prøverør. Kan ikke forestille meg åssen det er å måtte ta vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Del Skrevet 12. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt tom for følelser og ord. Lever ikke lengre, bare eksisterer. Måtte ta det tunge steget om å søke om senabort(uke 16) fordi min fysiske og nå også psykiske helse er uforenelig med graviditet. Hele graviditeten har vært et mareritt med store fysiske(holdt på å dø) plager og konstante smerter som bare tiltok.Angst dag og natt for plagene , og uvissheten fra legene om hvordan min kropp ville reagere , og sannsynligvis ville det blitt verre og verre. Jeg prøvde å holde ut. Har forsøkt veldig lenge å få til barn. Dette var prøverør , og vi var så lykkelige, men vi måtte gi opp nå. Jeg klarer ikke mere. Ligger bare med smertestillende ,vel vitende om at skadene etter svangerskapet er muligens så store at jeg aldri får tilbake min fysiske helse igjen. Er så langt nede psykisk og utslitt av angsten som herjer i kroppe. Hvordan skal jeg komme meg etter noe sånt. Muligheten til å få barn er nå borte for alltid. (kroppen min tåler det ikke ) Noen som har vært igjennom og kan fortelle hvordan de klarte seg i ettertid? Anonymkode: db65a...320 Sånne ting tuller du ikke med. Man får ikke prøverørsbefruknings hjelp om ens egen helse er slik du beskriver. Anonymkode: e0acf...a63 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Del Skrevet 12. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne ting tuller du ikke med. Man får ikke prøverørsbefruknings hjelp om ens egen helse er slik du beskriver. Anonymkode: e0acf...a63 Sånne ting tuller du ikke med. Man får ikke prøverørsbefruknings hjelp om ens egen helse er slik du beskriver. Anonymkode: e0acf...a63 Betalte alt selv (privat klinikk) tok sjansen, da ønsket om barn var sterkere. Er ikke snakk om at jeg kan dø av det (jeg holdt på å gjøre det, men det var en komplikasjon som kunne vært unngått :-() , men et liv i smertehelvete. Anonymkode: db65a...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 12. mars 2016 #10 Del Skrevet 12. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne ting tuller du ikke med. Man får ikke prøverørsbefruknings hjelp om ens egen helse er slik du beskriver. Anonymkode: e0acf...a63 Det er jo ikke alltid man vet på forhånd hvor ille det kan bli, da. Kjære ts, dette høres helt forferdelig ut. har ingen gode råd, men føler med deg! Så for ikke lenge siden et fødeprogram på tv (Midviwes), hvor den ene kvinnen hadde nyreproblemer som ble forverret under (planlagt) graviditet. Hun hadde det helt jævlig, og i uke 20 vurderte de abort, da hadde hun bare lyst til å ta livet seg. Hun var innlagt hele tiden. Heldigvis kom de seg gjennom det, uten abort, men gud for en tøff avgjørelse! Jeg gråt meg gjennom det, det må være en så grusom situasjon. Håper dere får god støtte og gode råd, og at dere kommer dere gjennom dette. Kanskje adopsjon er en bedre løsning for dere? Men skjønner godt at det kanskje ikke er det første dere vil tenke på nå... Livet er dessverre ikke rettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå