Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte klipper du håret? Går du til frisøren, gjør det selv eller lar du være å klippe håret?

Anonymkode: f5c5e...456

Videoannonse
Annonse
Gjest carmabell
Skrevet

Klipper selv og klipper når det er veldig slitt. Klippet meg nettopp og det er vel 7 måneder siden jeg klippet det før nå nylig... Burde klippe det oftere egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

To ganger i året. Har noen ganger brukt å klippe litt av luggen selv.

Anonymkode: f7b07...b91

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å gå mellom ett og tre år mellom hver gang jeg klipper meg.

Anonymkode: 71e0d...ad9

AnonymBruker
Skrevet

Hvertfall en gang i mnd. 

Anonymkode: 08a4a...d46

AnonymBruker
Skrevet

^ Og klipper meg selv. 

Anonymkode: 08a4a...d46

Skrevet

Jeg klipper det selv gjennomsnittlig to ganger i året.

Skrevet

Har time hos frisøren min hver 6. uke 

Skrevet

Har ikke klipt meg siden 2014 :)
Har ei venninne som er frisør som så på håret mitt nettopp, vurderte å bestille time hos henne neste måned, fikk til svar;
"Men du har jo så fint og langt hår jo, det er jo ikke slitt!" -Ehm...Ikke? Det burde jo være det...Har ikke klipt meg siden 2014 :fnise: 

Hun fikk sjokk. Har aldri sett så fint og glatt hår som ikke er blitt stusset på lenge ^_^
Er så lei av langt hår, må ha håret i fletter når jeg skal sove, for ellers føles det som om jeg kveles iløpet av natta og våkner opp som ett troll på morgenen x)

AnonymBruker
Skrevet

Veeeldig sjeldent. Klipte meg nettopp til skuldrene, og da hadde jeg ikke klipt håret siden 2011. Var egentlig ikke slitt i det hele tatt, men var så lei av å ha hår forbi rumpa... 

Anonymkode: c483c...423

AnonymBruker
Skrevet

En gang per femten måneder.

Anonymkode: 76eb5...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver 3-4 mnd ca :)

Anonymkode: 31095...f82

Skrevet

Mellom hver 8 til 12 uke.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Mellom 8 - 12 uker. Ikke så mye på lengden, men mest fordi det er så sinnsykt tykt, så trenger å tynne det ut.

Skrevet

jeg klipper håret mitt hos frisøren. det er 8 mnd siden sist og jeg skal klippe meg på lørdag. skal klippe 15-20 cm :ohmy::) da jeg hadde pannelugg klippet jeg den selv. 

Skrevet

Jeg har langt hår, og klipper det hos frisøren hver 3.-4. måned. 

AnonymBruker
Skrevet

Er hos frisøren 2-3 ganger per år. Akkurat nå blir det et lengre opphold, for jeg har gått på cellegift et halvt år og er helt skallet. 

Anonymkode: 2311a...1e3

Skrevet

Klipper meg ca. 1 gang i året eller annen hvert år. 

Skrevet

Ca 2 ganger i året, hos frisør. 

Har endelig funnet en frisør som jeg er kjempefornøyd med. Hun klipper bare det som er slitt og ikke noe mere (har tidligere skrekkopplevelser med at frisører oppfatter 2cm som 10cm....), og tar bare 200kr for klippen!

Skrevet

Ca hver 3. måned. 

Skjegget tar jeg sjæl når det trengs. Liker 4 dagers. ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...