Gorgonzola Skrevet 12. mars 2016 #41 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Tabbe. Du burde vite bedre. Kvinners fantasier tas imot med åpenhet og raushet, i den grad de evner å formidle dem. Faktum er at kvinner har mildt sagt vesentlig drøyere fantasier enn menn, men du får ALDRI vite om dem. Fordi de greier å leve med dem som fantasier. Menns fantasier mottas med latter, skepis, avvisning og sjokk. Fordi du snubler og forteller dem i detalj. Ikke gjør det heretter. Endret 12. mars 2016 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 13. mars 2016 #42 Del Skrevet 13. mars 2016 Skjønner ikke hvorfor alle ser sånn ned på fantasien. Den var merkelig, ja, og skjønner at dama ikke helt ser helt greia med den, men var jo ikke akkurat den verste fantasien man kan ha. Den er jo ikke vanskelig å gjennomføre, hvis man takler litt skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 13. mars 2016 #43 Del Skrevet 13. mars 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d Dårlig skjult analsexfetisj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 13. mars 2016 #44 Del Skrevet 13. mars 2016 12 timer siden, Gorgonzola skrev: Tabbe. Du burde vite bedre. Kvinners fantasier tas imot med åpenhet og raushet, i den grad de evner å formidle dem. Faktum er at kvinner har mildt sagt vesentlig drøyere fantasier enn menn, men du får ALDRI vite om dem. Fordi de greier å leve med dem som fantasier. Menns fantasier mottas med latter, skepis, avvisning og sjokk. Fordi du snubler og forteller dem i detalj. Ikke gjør det heretter. Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #45 Del Skrevet 13. mars 2016 Dette er ingen sexfantasi. Dette er en dagdrøm/drøm/fantasi, ikke en seksuell handling som kan utføres. Du kan ikke utføre en fødsel av en brun baby fra rumpa til kjæresten din. Jeg tror du har misforstått hva en sexfantasi er. Anonymkode: e1cac...9be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 13. mars 2016 #46 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) ⭐️ Endret 6. desember 2020 av a l'orange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #47 Del Skrevet 15. mars 2016 Dette er det sykeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: 98f2b...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #48 Del Skrevet 16. mars 2016 Det virkelig hårreisende her er at sexfantasien ender med drap på en liten baby :o. Jeg hadde faktisk blitt så kvalm at jeg hadde gjort det slutt. Anonymkode: f08e1...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2016 #49 Del Skrevet 20. mars 2016 Den 12.3.2016 at 13.49, AnonymBruker skrev: Hun sa hun ville at vi skulle være ærlig og åpne med hverandre, og hun vil gjerne høre om sexfantasien min. Når jeg fortalte henne detsa hun at hun ble overasket av at jeg tenkte det og hun sa det var creepy og hun ville ikke være med på det. Er ikke det litt dumt av henne når hun ba meg åpne meg for henne? Ville dere gjort noe slikt? Anonymkode: 52181...d2d Det er forskjell på å høre om en sex fantasi og å være med på den. Tror nesten jeg må lese hele denne tråden og se om jeg finner ut hva den var... fantasien altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå