Gå til innhold

Hun synes sexfantasien min er creepy.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Sirah skrev:

Har du lest ditt eget innlegg?

Ja, har det, forstår fortsatt ikke hva det er du ikke forstår.

Anonymkode: 52181...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har det, forstår fortsatt ikke hva det er du ikke forstår.

Nei bare glem det. Vi er tydeligvis (heldigvis) ikke på samme planet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:Ja, i bunn og grunn.

akkurat. Hver sin lyst. Neste gang noen spør deg om fantasier vil jeg i alle fall anbefale å starte med analsexen og ta det gradvis videre derifra. 

Anonymkode: 98879...283

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Når skal jeg lære at det er enkelte trådtitler jeg skal og bør holde meg unna for å unngå tvangsbilder i hodet i timesvis etterpå?  :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten.

Skal late som jeg tar der seriøst, TS. Det å be noen dele en fantasi betyr ikke at man må like eller gjennomføre den. Og i dette tilfellet har du funnet på noe som du antagelig må støvsuge hele verdensdeler for å finne noen som IKKE synes er creepy. 

Anonymkode: 5a995...6ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var grunnen til at jeg egentlig ikke kom ut med fantasien i første innlegg. Jeg blir dømt og latterliggjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var grunnen til at jeg egentlig ikke kom ut med fantasien i første innlegg. Jeg blir dømt og latterliggjort.

Men det er jo ikke en fantasi? Det er vel mer en tanke som du har?

Dersom det er en sexfantasi, hva er det da du tenner på der? Tenner du på det å leve i en annen verden? Tenner du på tanken om at damer kan bli gravid ved analsex? Er det opphissende tanke å vente barn, eller at kjæresten din går på do? 
Blir du yr av å tenke på at dama har vært utro og at du da ikke er pappaen? Tenner du på å krangle med den du er sammen med? Blir du kåt av tanken på å skylle en baby ned i doen? Er det opphissende for deg at kjæresten sover et annet sted enn deg selv?

Hvis du virkelig mener at det er en sexfantasi, så må du jo egentlig svare ja på på disse spørsmålene?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære Ts, det er ikke henne det er noe galt med - alle ville reagert negativt på det der. Noen fantasier bør man holde for seg selv. 

Anonymkode: ff7a2...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten.

Skriver du om seksuelle fantasier på KG må du være forberedt på en del «æsj» og «fysj», her er det en del brukere som setter sin ære i å være pripne og fordømmende, om kjæresten din tilhører den kategorien må du nesten vurdere selv hvilke muligheter dere har for et godt samliv.

Når det er sagt har jeg faktisk en viss forståelse for at denne fantasien kan virke «creepy», rett og slett fordi den som andre har vært inne på ikke ser ut som en seksuell fantasi overhodet, med sin skrudde surrealistiske logikk minner den mer om en drøm, altså som noe som er produsert av underbevisstheten i søvne. Sånn sett kunne det vært interessant å høre hvordan fantasien oppstod, er dette noe du har pønsket ut i våken tilstand eller er det nettopp noe som bygger på drømmer du har hatt? Dette med at barnet på samme tid skal oppfattes som et barn og en bæsj er liksom litt vrient å forholde seg til som en våken fantasi.

Ville det vært spennende å sett at hun bæsjet? Har du en fascinasjon for bæsj? (koprofili) Oppfatter du en kvinnes bæsj som en slags verdifull gave hun kan gi deg på linje med at hun kan føde ditt barn?  Eller er det den cuckold-relaterte opplevelsen av at hun har ligget med en annen og faktisk blitt gravid med ham du tenner på? Selv om dette er en ganske ytterliggående fantasi er det kanskje likevel lettere å forholde seg til om du sier du tenner på at hun blir gravid med en annen, en mann som i tillegg har en annen hudfarge slik at det blir åpenbart for alle at du ikke er faren. Da forstår man mer hva du faktisk blir kåt av, og det vil kunne bidra til større forståelse for fantasien (forutsatt at hun i det hele tatt er åpen for drøye fantasier). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er da ingen sexfantasi. Mer en tvangstanke. En har ikke sexfantasier som omhandler barn

Anonymkode: 01d00...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cuckold skrev:

Skriver du om seksuelle fantasier på KG må du være forberedt på en del «æsj» og «fysj», her er det en del brukere som setter sin ære i å være pripne og fordømmende, om kjæresten din tilhører den kategorien må du nesten vurdere selv hvilke muligheter dere har for et godt samliv.

Når det er sagt har jeg faktisk en viss forståelse for at denne fantasien kan virke «creepy», rett og slett fordi den som andre har vært inne på ikke ser ut som en seksuell fantasi overhodet, med sin skrudde surrealistiske logikk minner den mer om en drøm, altså som noe som er produsert av underbevisstheten i søvne. Sånn sett kunne det vært interessant å høre hvordan fantasien oppstod, er dette noe du har pønsket ut i våken tilstand eller er det nettopp noe som bygger på drømmer du har hatt? Dette med at barnet på samme tid skal oppfattes som et barn og en bæsj er liksom litt vrient å forholde seg til som en våken fantasi.

Ville det vært spennende å sett at hun bæsjet? Har du en fascinasjon for bæsj? (koprofili) Oppfatter du en kvinnes bæsj som en slags verdifull gave hun kan gi deg på linje med at hun kan føde ditt barn?  Eller er det den cuckold-relaterte opplevelsen av at hun har ligget med en annen og faktisk blitt gravid med ham du tenner på? Selv om dette er en ganske ytterliggående fantasi er det kanskje likevel lettere å forholde seg til om du sier du tenner på at hun blir gravid med en annen, en mann som i tillegg har en annen hudfarge slik at det blir åpenbart for alle at du ikke er faren. Da forstår man mer hva du faktisk blir kåt av, og det vil kunne bidra til større forståelse for fantasien (forutsatt at hun i det hele tatt er åpen for drøye fantasier). 

1 time siden, a l'orange skrev:

Det er mulig "Oppfatter du en kvinnes bæsj som en slags verdifull gave hun kan gi deg på linje med at hun kan føde ditt barn?" er et bedre spørsmål enn å snakke om interspecies-elementer. Men bortsett fra dette, så virker det på meg som du mener en seksuell fantasi må falle inn under en eller annen typisk sjanger, og dersom den ikke gjør det, så er den enten en surrealistisk drøm, eller ikke helt verdig å kalles en fantasi.

Jeg mener bestemt at fantasier kan være virkelig surrealistiske og atypiske, og fremdeles være fantasier.

Det var en her inne som en gang serverte (pun intended) en fantasi om at han lå i en gryte med kraft, kjøtt og grønnsaker. Små kvinner tredde seg på pikken hans, som småmakaronier, og det hele kulminerte da øsen nærmet seg denne suppen av en fantasi. Elton Johns Yellow Brick Road som soundtrack.

Denne fantasien var stadig gjentagende, kjæresten var informert og komfortabel. Jeg må medgi at jeg ikke akkurat kicket seksuelt på denne fantasien. Men intellektuelt? Oh yes! 😍

Nå var det ikke min mening å være fantasipoliti og nekte TS å ha surrealistiske seksuelle fantasier, mitt poeng er at jeg mistenker at fantasien blir oppfattet som mer creepy enn den er rett og slett fordi folk ikke gjenkjenner den som en seksuell fantasi. Det surrealistiske, drømmeaktige element blir så fremtrendende at man rett og slett blir usikker på om TS faktisk blir tent av alle sider av historien og hva som egentlig er de sentrale elementene her. Er det å krangle med kjæresten og ende i hver sin seng noe TS tenner på? Er det forholdet til analen som er sentralt, at analen blir kjønnsorgan (en slags kloakkdyr-virkelighet)? Er det at barnet både er en bæsj og et barn? Er det at barnet/bæsjen har en annen hudfarge og ikke kan være hans?

Mulig noen mistenker at det (som i drømmer) er noe kamuflert her, og i så måte blir man usikker, noe som gjør at man føler ubehag rett og slett fordi man ikke vet hva som er hva (hva som er kamuflasje, hva som er symbolsk viktig). TS må få ha akkurat så ville fantasier han bare ønsker, og ideelt sett kunne vi alle fortalt hverandre om enhver bisarr fantasi uten fare for fordømmelse, men mitt poeng er at TS muligens opplever mindre forståelse fordi folk ikke gjenkjenner fantasien som en seksuell fantasi. Så om det er elementer av cuckoldry, at kjæresten blir gravid med en annen eller koprofili som tenner TS ved fantasien kan det være at han vil få mer forståelse om han beskriver slike forhold i en virkelighet som er mindre drømmeaktig, en verden med en logikk mer lik den vi normalt har i våken tilstand. Ikke fordi det er forbudt å ha surrealistiske fantasier, men fordi fantasiene underlagt normal logikk i større grad vil bli forstått og gjenkjent som fantasier.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Men en ting som du gjerne kan endre på i fantasien din. Hun trenger ikke ha vert utro selv om hudfargen på babyen er brun. Bæsj kommer jo ut av rumpa og den er brun. Så kan jo være derfor babyen ble brun. Kom jo ut samme sted som bæsjen og kan ha fått det på huden. Så skyld på bæsjen og ikke på utroskap ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg tror nok vi er mer enige enn uenige altså. Og jeg er fullstendig samstemt med deg i at "her er det en del brukere som setter sin ære i å være pripne og fordømmende".

Jeg tror også svært mange har et behov for å stykke opp og konkretisere ting på en ikke alltid like nyttig måte. Det sier seg vel selv at det å sove på ulike steder ikke er opphissende i seg selv, men at det kan være det, dersom det er en del av en meningsbærende fantasi om straff og utroskap.

Men, det kan ha en viss nytte - i alle fall dersom man ønsker å leve ut eller spille videre på en fantasi sammen med andre - å finne ut hvilke elementer som betyr mest, og hva det er med dem som egentlig er så fascinerende. For alt vi vet kan det hende at det ikke er det anale eller bestialske aspektet ved "gravid i rumpa" som er viktig, men heller at en voksende rumpe er mer fascinerende enn en voksende mage ☺️

Nei, jeg tror heller ikke vi er så uenige. :) Det er to grunner til at det kan være lurt av TS å snakke med kjæresten om hva han tenner på med fantasien, for det første kan det redusere fremmedgjøringseffekten som oppstår når fantasien har sin egen surrealistiske logikk slik at hun ikke trenger å oppfatte den som mer mysitisk enn den er, den andre er som du nevner å få frem om det er elementer i fantasien han tenner på isolert sett, noe man muligens kan bruke i andre felles fantasier, kanskje til og med (selv om det ikke er noe mål i seg selv) elementer man kan eksperimentere med i praksis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett at dette er seriøst: Jeg hadde ikke egentlig reagert negativt på fantasien, men jeg hadde nok slitt litt med å få tak på den. Hadde ikke skjønt bæret, rett og slett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og latterliggjøring.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...