AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Del Skrevet 12. mars 2016 Hun sa hun ville at vi skulle være ærlig og åpne med hverandre, og hun vil gjerne høre om sexfantasien min. Når jeg fortalte henne detsa hun at hun ble overasket av at jeg tenkte det og hun sa det var creepy og hun ville ikke være med på det. Er ikke det litt dumt av henne når hun ba meg åpne meg for henne? Ville dere gjort noe slikt? Anonymkode: 52181...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2016 #2 Del Skrevet 12. mars 2016 Hva eksagt ved den her fantasien din som hun synes er creepy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 12. mars 2016 #3 Del Skrevet 12. mars 2016 Kommer jo an på HVA du sa.. Er det typ "ha sex i et smug" eller "amputere beinet ditt med en sag og spise det" så er det to forskjellige ting, liksom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 Hva er sexfantasien din, da? Anonymkode: 1d9ac...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d oh. To.the.hell.no! Hadde mannen min sagt det hadde jeg ikke hatt passende ord og svart tilbake. Anonymkode: 4b59a...51f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 12. mars 2016 #7 Del Skrevet 12. mars 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d Litt spesiell fantasi kanskje, men dårlig gjort av henne å si at det er "creepy" når hun har bedt deg om å dele. At hun ikke vil være med på det, det har hun helt lov til. Anonymkode: cb658...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. mars 2016 #9 Del Skrevet 12. mars 2016 Vel altså..... Kjæresten din forventet seg nok at du ville prøve trekant eller tente på håndjern. Den fantastien var jo litt drøyere enn det kan du si. Om jeg ville gjort noe slikt? Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal være mulig å utføre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Del Skrevet 12. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d vel.. hva skal man si til dette da? Anonymkode: 1d9ac...f6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Del Skrevet 12. mars 2016 Tror du hadde kommet lenger dersom du kun hadde sagt at du tente på analsex og så eventuelt hinte frempå om et cuck opplegg med en svart mann senere. Det at du åpnet med at du ønsker at hun skal å føde en annen manns barn fra anus ble sikkert en deal breaker. Anonymkode: 98879...283 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Sirah skrev: Vel altså..... Kjæresten din forventet seg nok at du ville prøve trekant eller tente på håndjern. Den fantastien var jo litt drøyere enn det kan du si. Om jeg ville gjort noe slikt? Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal være mulig å utføre? Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tror du hadde kommet lenger dersom du kun hadde sagt at du tente på analsex og så eventuelt hinte frempå om et cuck opplegg med en svart mann senere. Det at du åpnet med at du ønsker at hun skal å føde en annen manns barn fra anus ble sikkert en deal breaker. Anonymkode: 98879...283 Poenget er at avføringen hennes er barnet. Og barnet er en annen manns siden avføring er brun. Anonymkode: 52181...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #13 Del Skrevet 12. mars 2016 Hvordan skal hun kunne være med på dette..? Anonymkode: 1e99e...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #14 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal hun kunne være med på dette..? Anonymkode: 1e99e...3aa Hva mener du? Anonymkode: 52181...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. mars 2016 #15 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: 52181...d2d AB mener: Hvordan er dette en fantasi som skal kunne settes ut i live? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #16 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sirah skrev: AB mener: Hvordan er dette en fantasi som skal kunne settes ut i live? Hva er det som gjør at det ikke er mulig å sette den ut i livet? Anonymkode: 52181...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. mars 2016 #17 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at det ikke er mulig å sette den ut i livet? Anonymkode: 52181...d2d Har du lest ditt eget innlegg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2016 #18 Del Skrevet 12. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er litt utenom det vanlig. Det er at vi er i en annen verden en den vi lever i i dag. Hvor kvinnen blir gravid igjennom rumpa. Så har vi analsex og jeg gjør henne gravid i rumpa. Så venter vi litt og er lykkelig fordi vi venter barn, så går hun på do og skal føde, men når hun føder så er hudfargen på babyen brun, og det betyr at jeg ikke er faren. Så krangler vi, for hun har vært utro, så skyller jeg babyen ned i do, så er vi sinte på hverandre og sover på forskjellige steder den natten. Anonymkode: 52181...d2d Beklager, men her måtte jeg le. For en stakkarslig fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Del Skrevet 12. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at avføringen hennes er barnet. Og barnet er en annen manns siden avføring er brun. Anonymkode: 52181...d2d Så fantasien er at dere skal ha analsex, hun skal på do og legge en kabel. Så skal dere krangle, skylle ned i do og legge dere i ulike senger? Anonymkode: 98879...283 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så fantasien er at dere skal ha analsex, hun skal på do og legge en kabel. Så skal dere krangle, skylle ned i do og legge dere i ulike senger? Anonymkode: 98879...283 Ja, i bunn og grunn. Anonymkode: 52181...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå