AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Er den bra? Ser på ebay de ofte tilbyr rimelige merker og gratis/billig frakt. Jeg har ikke råd til koreansk sminke. Tester de på dyr? har hørt at kinesisk sminke ofte blir testet på dyr... Anonymkode: 2ee1e...5e7
Salka Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 All kinesisk sminke tester på dyr. Det er påbudt der. Så styr unna. Om det gjelder indisk og thailandsk også vet jeg ikke, men si gjerne i fra om du finner det ut. Jeg har lyst til å prøve koreansk kosmetikk, men ikke før jeg vet 100% sikkert at de aktuelle merkene ikke tester på dyr. Finner ikke disse merkene på noen lister, skikkelig irrirerende. Nå vet jeg ikke hva budsjettet ditt er, men koreansk kosmetikk fås billig på ebay. Er sånn 30 kr for mascara f.eks. Bare pass på at selgeren er fra Korea, selges det fra Kina testes det garantert på dyr siden alt som selges der gjør det og er ofte fake også. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Det meste er nok testet på dyr,og det kan være ingredienser der som ikke er så bra.Kontrollen med ingredienser er nok mer liberal enn i Europa. Anonymkode: 1ce23...855
Tyllogtøys Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ville ikke tatt sjansen på indisk kosmetikk iallfall. Har reist mye i India, og inderne har et intenst ønske om å se mest mulig lys ut, så omtrent alle produkter inneholder en eller annen form for whitening (fundation etc).
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 47 minutter siden, Tyllogtøys skrev: Jeg ville ikke tatt sjansen på indisk kosmetikk iallfall. Har reist mye i India, og inderne har et intenst ønske om å se mest mulig lys ut, så omtrent alle produkter inneholder en eller annen form for whitening (fundation etc). Jeg så en dokumentar der forskjellige kosmetiske produkter som skulle ha blekende effekt ble analysert.Det var mye skumle ingredienser der,enkelte av dem direkte giftige. Anonymkode: 1ce23...855
Tyllogtøys Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så en dokumentar der forskjellige kosmetiske produkter som skulle ha blekende effekt ble analysert.Det var mye skumle ingredienser der,enkelte av dem direkte giftige. Anonymkode: 1ce23...855 Uff, ja, de ganger jeg får gaver fra venner etc. som er kosmetikk, kaster jeg dem dessverre.
Gjest marizz Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Nå vet ikke jeg hva slags priser det er på denne type kosmetikk, men er du sikker på du ikke har råd til koreansk kosmetikk? Finnes mange billige merker Dessuten tror jeg det handler litt om prioriteringer også. Styr langt unna kinesisk iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå